Lue keskustelun säännöt.
Miten kulmakarvoista saa kotikonstein siistit/tuuhean näköiset?
11.07.2009 |
Olen vuosikaudet nyppinyt itse kulmakarvani mutta mielestäni ne on alkaneet näyttää jotenkin harvoilta/epäsiisteiltä vuosien myötä..?? Ja kasvavat jotenkin miten sattuu, eivät vaan ole siistin näköiset! Sojottavat sinne tänne ja eivät näytä hyvältä. Karvat on toisekseen kamalan pitkiä.
Haluaisin niistä tuuheat ja sellaiset "mallissaan pysyvät", ja hyvän tummanruskean värin niihin (nyt ovat luonnonväriset eli sellaiset tavallisen tummat), millä kotivärillä onnistuu parhaiten ja mitä muuten niille pitäisi tehdä?
Kiitän jo etukäteen jos joku osaisi neuvoa! :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suosittelen vahvasti, että panostat ensin kosmetologilla käyntiin kerran. Siellä laitetaan kulmat "perus"kuntoon ja osaava ammattilainen näyttää peilin kanssa mihin saa jättää ja mistä tarttis nyppiä. Ja se ammattilaisten käyttämä väri pysyy niiiiiiin paljon pitempään ku kotivärit.
Ite oon saanu aina älyttömän hyvät kulmat Itäkeskuksesta, Kauneusstudio Pinkistä! Niillä on sellanen vahajuttu, millä saa maailman siisteimmät kulmat nopeesti! Kotona sitten tarpeen mukaan muutamat kasvavat haivenet nypit ja värinä voi käyttää refectociliä tms. muista lukea ohjeet tarkkaan! :)