Siis millainen on nainen, jonka mielestä imetys on yököttävää?
Onko samojen naisten mielestä myös kuukautiset yököttävä ja hävettävä asia? Entä oletteko niitä samoja, jotka eivät millään pysty käymään kakkosasialla kylässä ollessaan tai pieraisemaan puolison läsnäollessa?
Kommentit (16)
muttei mitenkään mukavaakaan ja ihan normaali nainen koen olevani ja nuo muut asiat luonnustuvat ihan hyvin...
Ei nyt yököttävää, mutta minusta tosi epämiellyttävää ja olin onnellinen kun "loppui". Ja ihan normaali koen olevani.
sellainen on joka yrittää syyllistää toisia siitä, että kaikki eivät pidä samoista asioista. Ei se ole kenenkään naiseudesta mitään pois ettei pidä imettämisestä. Sä olet varmaan niitä naisia joiden pitää jatkuvasti jauhaa paskavaipoista ja imetyksestä jotta tuntisit olevasi nainen. No, mä ainakin tunnen ihan muutenkin.
nyt ihan käyttäisi sanaa yököttävää, mutta jos viittaa tässä siihen, että esim. ravintolassa imettäminen on "kyseenalaista", niin sitten nostan käden ylös.
Ei mitään fobioita vessassa käymisen kanssa tai muuten normielämän kanssa, mutta itse en imettäisi kaiken kansan nähden ravintolassa. Ehkä jos oltaisiin oman perheen kanssa liikkeellä, ja vähän syrjäisemmässä pöydässä, niin sitten.
Sanotaan vaikka näin, että kunnioitan sen verran muita kanssa ihmisiä, etten pakota heitä seuraamaan imetystä, jos eivät sitä halua (etenkin miehissä on paljon sellaisia, jotka kokevat aivan varmasti olonsa vaivaantuneeksi, jos kaverin vaimo alkaa ruokapöydässä imettämään).
Ja nyt joku varmaan sanoo, että voihan sitä aina kysyä, että haittaako, jos imetän, mutta veikkaan, että aika harva kehtaa siinä vaiheessa kieltää imettämistä seurassa, vaikka ei siitä pitäisikään.
Syynä oletettavasti maidon lähes olematon eritys, kuukausien yrityksestä huolimatta muutamia millejä.
Se homma tuntui todella turhalta, ja jopa ärsyttävältä ajanhukalta.
Muut imettäköön ihan rauhassa, luonnollista se on.
Se, että koin imetyksen epämiellyttävänä ei estänyt minua imettämästä kumpaistakin lasta 8kk ajan. Sorry vaan, mutta en nauttinut siitä, että joku roikkuu rinnassa kiinni. En tykkää, että niihin kosketaan muutenkaan.
nyt ihan käyttäisi sanaa yököttävää, mutta jos viittaa tässä siihen, että esim. ravintolassa imettäminen on "kyseenalaista", niin sitten nostan käden ylös.
Ei mitään fobioita vessassa käymisen kanssa tai muuten normielämän kanssa, mutta itse en imettäisi kaiken kansan nähden ravintolassa. Ehkä jos oltaisiin oman perheen kanssa liikkeellä, ja vähän syrjäisemmässä pöydässä, niin sitten.
Sanotaan vaikka näin, että kunnioitan sen verran muita kanssa ihmisiä, etten pakota heitä seuraamaan imetystä, jos eivät sitä halua (etenkin miehissä on paljon sellaisia, jotka kokevat aivan varmasti olonsa vaivaantuneeksi, jos kaverin vaimo alkaa ruokapöydässä imettämään).
Ja nyt joku varmaan sanoo, että voihan sitä aina kysyä, että haittaako, jos imetän, mutta veikkaan, että aika harva kehtaa siinä vaiheessa kieltää imettämistä seurassa, vaikka ei siitä pitäisikään.
Mä kyllä ajattelen, että mun ei tarvitse kysyä lupaa vauvani ruokkimiseen ja aikuinen mieskin kyllä kestää sen, että ruokin vauvani. Vauvan ei tarvitse sietää nälkää siksi, että joku aikuinen hänen ruokailustaan saattaisi vaivautua.
Ja itse ainakin hoidan myös seurassa imettämisen vähäeleisesti. Pari kertaa on käynyt niin, että seuraan imettäessäni liittynyt kaveri ei ole edes huomannut, että imetän, vaan on luullut vauvan vain olevan sylissä.
raskausaikana olin todella huolissani siitä että miten pystyn imettämään,koska ikinä en ole pitänyt nännien koskettelusta..nyt kuitenkin imetän lastani,mutta en voi kieltää ettenkö odottaisi imetyksen loppumista..jolloin loppuu myös yleisillä paikoilla tuntemattomille tissien näyttely :)
Julkisesti ei tarvitse imettää, en myöskään piereskele tahallani miesystäväni kuullen. Enkä halua käydä kylässä kakkosella, jos nyt ykköselläkään.
Imetys mielestäni tuntui lähinnä epämiellyttävältä, silti imetin kuopusta osittain 3 vuotiaaksi, kun ei rinnasta suostunut luopumaan ja nukkumaan muuten.
terveisin pervo taaperoimettäjä?
Minusta imetys oli vastenmielistä ja kuvottavaa, myös kivuliasta aluksi. Toki ihan normaalia ja 9 kk imetin. Ihana kun loppui!
Kakkelilla (kuten jossain aiemmassa ketjussa) pystyn käymään kylässä ja piereskelemään pystyn ihan rakkaan aviomieheni läsnä ollessa.
Ja, jos viittaat tolla aloituksella siihen yleisellä paikalla imettämiseen, niin en ole harrastanut, muttei mua sekään yökötä, jos joku imettää kunhan ei tissiänsä "runsaasti" esittele ja asiasta maailmoja rakastavaa numeroa tee. Onhan seksikin luonnollista, mutten en sitä yleisillä paikoilla (ainakaan muiden edessä) enemmiten harrasta.
ei ne kuukautisetkaan hirmu kivat ole... jos sitä verta menee vaaatteille, voi olla ettei lähde pois. hävettäväksi en kuukautisia miellä :)
vessassa käynnissä ei ongelmia.
imettäminen on yököttävää (imetän kyllä itse!) koska se on hirmu sotkuista. jos vauva päästää hetkeksi irti, maito suihkuaa vauvan kasvoille ja vaatteille, syödessään vauva purskauttelee maitoa suupielistä (rintakumi auttaa hieman tähän esim julkisilla paikoilla). maidonkerääjän kanssa saa myös säätää koko ajan ja se tulee normaalin imetyksen aikana noin puolilleen eli on ihan välttämätön joka syötön yhteydessä...
naiskauneuden ystävänä (eli biseksuaalina) en myöskään tykkää katella "vanhojen" (30+) naisten rumia tissejä, mielummin nuoret ja timmit ;) tämä vinkkinä julkisella paikalla imettäville!
jaa millainen nainen? 22-vuotias, äiti, Mensan jäsen, opiskelija, työssäkäyvä, kasvissyöjä ja tietenkin se biseksuaali ;)
naiskauneuden ystävänä (eli biseksuaalina) en myöskään tykkää katella "vanhojen" (30+) naisten rumia tissejä, mielummin nuoret ja timmit ;) tämä vinkkinä julkisella paikalla imettäville!
Sitähän mä ekana julkisella paikalla mietinkin, että mitäköhän mieltä muut täällä on mun tisseistä.
toisen haarukointia ravintolassa? Miksi ihmeessä pitäisi murehtia kattooko jolku vauvan syömistä, et missähän kunnossa ne riiputtimet onkaan.
Imettäminen on yököttävää jo ihan ajatuksena, joten en koskaan edes kokeillut. Muiden imettäminen on jokaisen oma asia, ei kuulu mulle.
Ruokaravintolassa en mielelläni katsele kenenkään utareita, sellainen paidan suojissa imettäminen ei haittaa sielläkään.
Ja kun tulet, lupaan olla piereskelemättä :-)
Imetys: No, omasta tissitä kun ei herunut niin ei. En pidä imetyksen katselemisesta, mutta jokainen tyylillään jos haluaa olla daisarit paljaana julkisilla paikoilla niin siitä vaan.
Kuukautiset: Mitä juhlimista niissä on? Rasittavaa puuhaa, pelata rättien ja tampoonien kanssa. Ihanuus kaukana.
Kakkonen vieraassa vessassa: Jos olen kyläilemässä niin en käy käntsällä. Ihan kamala haju jää ja tasan varmaan joku odottaa vuoroaan jo oven takana. Mökillä, lomilla pakko käydä.
Piereskely: En piereskele muiden läsnäollessa. Tämä on asia mikä on opetettu jo lapsena kuten muutkin käytöstavat. En tykkää haistella muiden paskankatkua en edes rakkaan mieheni, joten miksi hänen pitäisi minun kaasujani nuuhkia?
Pidän itseäni ihan tavisiksena.
sillä saan esikoiseni pian, sitten nähdään voinko edes imettää. Innolla en sitä odota, välttämättömän pahan nimissä sen miellän. Jotenkin tuntee varmasti itsensä vain käveleväksi meijeriksi ja lehmäksi, ajatus, joka kannustaa minua ainakin lopettamaan imettämisen viimeistään puolen vuoden iän tienoilla. Aikaisemminkaan ei ole pahitteeksi. Riittää jo, että raskausaika menee "toisen armoilla", haluan vartaloni takaisin itselleni.
muttei mitenkään mukavaakaan ja ihan normaali nainen koen olevani ja nuo muut asiat luonnustuvat ihan hyvin...