Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä nyt viitti.... Ei nyt, nukutaan nyt vaan.

Vierailija
11.07.2009 |

Meillä on nyt neljäs muksu tulossa ja taas kerran vaimon halut ovat totaalisen nollassa. Aikaisemmissa raskauksissa olen kyllä yrittänyt vaikka mitä. Romatiikkaa, kehuja, juttelua, suoraa toimintaa, kukkasia, seksi leluja, ehdottelua/vihjailuja, yrittänyt antaa suuseksia (tiedän että vaimo rakastaa sitä yli kaiken), jne...

Seksi jää silti yhteen kertaan kahdessa tai kolmessa viikossa, pahimmillaan kertaan kuukaudessa aina ei edes niin näin usein.

Nyt on menossa se neljäs raskaus ja taas sama homma. Nyt en ole enää edes jaksanut yrittää, kaippa vaimo sitten kertoo kun haluaa....

Raskaus aika olisi vielä jotenkin sidettävä aika mutta seksittömyys jatkuu ainakin puoli vuotta synnytyksen jälkeenkin.

Asia liittynee jotenkin vaimon huonoon itsetuntoon ja vartalo kompleksiin. Hän ei vain usko minua etten halua tai vaadi timmissä kunnossa olevaa naista. En ole itsekkään timmissä kunnossa eikä vaimo ole raskauksien ulkopuolellakaan erityisen timmikuntoinen. Vartalo kuitenkin on ongelma vain raskausaikana ja jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. Kuten aikaisemmin kerroin oon kyllä yrittänyt kaikkea, kehuja, romatikkaaa, yms.

Ehkäpä sitä sitten taas vuoden 2010 loppupuolella...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole helpon kuuloista. Paha ongelma!

On mullakin ollut haluttomia kausia varsinkin 3. lapsen jälkeen, mutta nyt on taas kuuma kesä menossa ukon kanssa. Seksiä 1-2 krt päivässä, eikä meinaa riittää. Kyllä se teilläkin vielä iloksi muuttuu ja jos tuntuu nyt tosi pahalta¨, niin ei muuta kuin "vuoroin vieraissa"- systeemiä. Kyllä seuraa varmasti löytyy...;-)

terv. äitsykkä vm. 1969

Vierailija
2/17 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä epäilekkään etteikö joskus taas vaimo innostu mutta siihen astikkin pitäisi saada suhde pysymään kasassa. Näillä näkymin homma menee kuin tämä lama. Luultavasti homma kääntyy nousuun joskus vuoden 2010 toisella tai kolmannella neljänneksellä =)

Miehelle seuranlöytäminen ei ole ihan niin yksinkertaista =( Varsinkin kun käy melkoisen harvoin baareissa. Nainenhan löytää seuraa koska vain varsinkin jos on valmis hieman tinkimään tasosta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on joillekin raskasta aikaa ja esim. minulla limakalvot kuivuivat niin paljon että seksin harrastamisen (tai edes sisätutkimuksen tekeminen!) oli MAHDOTONTA. Ei tehnyt muutenkaan mieli kun ärsytti seksiä kinuava ukko ja pyöristyvä vatsa keräsi uteliaita katseita. :/

Koitahan ymmärtää vähän vaimoasikin, jookos? Ihan turha alkaa etsimään synninpäästöä pettämiselle täältä, seksi ei nimittäin ole mikään "oikeus" parisuhteessakaan elävälle.

Vierailija
4/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttomuutta..päinvastoin..

Vierailija
5/17 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi muita virikkeitä tai vaikka kokonainen elämä. Tuntuu tuommoset ongelmatkin paljon pienemmiltä.

Vierailija
6/17 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on joillekin raskasta aikaa ja esim. minulla limakalvot kuivuivat niin paljon että seksin harrastamisen (tai edes sisätutkimuksen tekeminen!) oli MAHDOTONTA. Ei tehnyt muutenkaan mieli kun ärsytti seksiä kinuava ukko ja pyöristyvä vatsa keräsi uteliaita katseita. :/

Noh meille on jo neljäs tulossa, joten ei tämä nyt ole ihan vain ymmärryksestä kiinni. Sama ongelma on ollut myös kolmen muun kanssa enkä ole pettänyt vaan kärsinyt. Kyselinkin lähinnnä voiko tätä ongelmaa jotenkin ratkaista vai taas vain kärsiä.

seksi ei nimittäin ole mikään "oikeus" parisuhteessakaan elävälle.

Tämä taas puolestaan lähinnä kertoo sinun ongelmistasi omassa seksielämässäsi. Älä tyrkytä seksittömyyttä muille. Se kuitenkin sopii äärettömän harvalle ja tuskinmpa sinunkaan mies oli onnellinen kun ei saanut.

Seksi on hyvin tärkeä osa normaalia parisuhdetta ja sen äkilliset muutokset ovat aina ongelmallisia. Kyllä tähänkin aikaa myöten tottuu mutta just nyt mieluummin ratkaisisin ongelman kuin vain olisin hiljaa ja tyytyisin kohtalooni...

PS. Liukkarit on keksitty jos pillu muistuttaa saharaa

Vierailija
7/17 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä niinku kuvittelisit ansaitsevat jonku mitalin, kun et oo pettäny muijaas vaikka JO neljäs kuivakausi menossa. Apua, miten kukaan tekee lapsia tollaselle. Onneks omalla miehellä on tärkeysjärjestys kohillaan.

Vierailija
8/17 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ettei kuiva kausi saisi olla ongelma...

Varsinkin kun joku yrittää keksiä ratkaisua siihen niin lynkataan???

Ihmeellistä touhua.

Meidän raskauksissa mulla oli muutama lyhyt kuiva jakso ja yritin lieventää niitä esimerksi suihinotolla. En usein mutta sillai ettei seksittömyys nyt ihan mahdottomiksi venynyt. Mun mielestä myös naisella pitää olla jonkinlainen vastuu parisuhteen seksielämästä, raskaudesta riippumatta.

Tsemmpiä alkuperäiselle kirjoittajalle.

Vierailija
9/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollaan erilaisia. Jo lähes kaiken kokeneena (naimisissa saman miehen kanssa 28 v), annan teille naiset hyvän neuvon: Käyttöä vartehan se naisen värkki on, ei se siitä miksikään kulu. Pitäkää puolisostanne hyvää huolta ja antakaa sitä pimperoa silloin, kun mies sitä haluaa. Liukuvoiteet on keksitty ja minun mielestäni vaimon pitää jelpata sen verran, että puoliso saa purkaa paineensa siihen oikeaan paikkaan :) eikä se ole armoseksiä jos omalle ukolle antaa. Jos haluatte, että puoliso lähtee vieraisiin, niin laittakaa sitten kintut ristiin.

Vierailija
10/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukol ei oikein seiso enää..(vko 36 menossa)

Vierailija
11/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin lapsia ja kokemusta raskaudenaikaisesta haluttomuudesta.

Kun ei haluta niin ei haluta. Ei siinä liukkareilla mitään tee jos pelkkä ajatus seksistä oksettaa ja silloin tällöin annettu säälipillu saa aikaan inhontunteita miestä kohtaan.

Hormonit tuon aikaan saavat ja meilläkin tilanne on aina jossain vaiheessa taas korjaantunut normaaliksi.

Lopeta tuo valitus! Miehille tuo lastenhankinta on niin helvetin helppoa, lastit sisään ja odottelemaan. Parin kuukauden päästä voitkin sitten vinkua täällä kun vaimo ei jaksa harrastaa seksiä kun heräilee vauvan kanssa 6 x yössä ja sinä vetelet 8 tunnin yöunia...

Vierailija
12/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.raskaus ja nousukauden olettaisin alkavan joskus ens vuonna.

sillä erotuksella kylläkin että minä (nainen) kärsin siitä puutteesta kun ei siippaa kiinnosta.

minulla raskaus saa hormonit hyrräämään siihen tahtiin että joka päivä pitäisi saada, mieluusti useamminkin. miestä ei hommat kiinnosta. =(

joka kerta on sama juttu ollut, eikä ole mihinkään saatu ratkeamaan. koitan sitten hoidella itte itteni jossain välissä kun tenavilta kerkeän....seksi pyörii mielessä koko ajan. välillä oikeen ottaa päähän kun kaiken ajan ja energian vie seksin ajatteleminen, ja siihen se sitten jääkin, ajatteluun.

synnytyksen jälkeinen kuiva kausi on kuivaa minun puoleltani ja yritän sitä lieventää ottamalla suihin sillointällöin...vois kyllä mieskin ojentaa auttavan kätensä mun suuntaan näin raskausaikana.

olin kerran seksivälinekutsuilla ja sielä kun esiteltiin tekopimperoita, innostui akat että tämmönen ois pitäny olla sillon kun olin paksuna. ois saanu ojentaa miehelle ja sanoa että auta ittees.....mulla on dildo, koitahan hankkia fleshlight ja kärvistellään!

Vierailija
13/17 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei haluta niin ei haluta. Ei siinä liukkareilla mitään tee jos pelkkä ajatus seksistä oksettaa ja silloin tällöin annettu säälipillu saa aikaan inhontunteita miestä kohtaan.

Hormonit tuon aikaan saavat ja meilläkin tilanne on aina jossain vaiheessa taas korjaantunut normaaliksi.

Lopeta tuo valitus! Miehille tuo lastenhankinta on niin helvetin helppoa, lastit sisään ja odottelemaan. Parin kuukauden päästä voitkin sitten vinkua täällä kun vaimo ei jaksa harrastaa seksiä kun heräilee vauvan kanssa 6 x yössä ja sinä vetelet 8 tunnin yöunia...

Meillä ei tämä homma kyllä ole mitenkään kiinni mamman yöunista. Mä olen meistä se herkempi unisempi ja hoidan kun vanhemmat mukset herää yöllä vessaan tai juomaan tai... Mukaanlukien nuorimmainen (yksi vuotias) silloin kun siltä tippuu tutti tai muutavastaavaa.

Kuten täällä muutamat naisetkin on huomattanut niin se jota ei kiinnosta on helppo aukoa päätään ja vain todeta toiselle että sori kun nyt ei kiinnosta. Se ongelma onkin sillä puolen joka elää puutteessa. Jos et ole koskaan ollut se puutteessa eläjä niin voisit silti edes yrittää ymmärtää asiaa.

Ja edelliselle kommentoijalla:

En tarvitse fleshlightia. Oma käsi on aina riittäänyt siihen hommaan mutta ei se aitoa tavaraa korvaa, kuten ei varmasti dildotkaan

Vierailija
14/17 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen saa valittaa puutetta, mutta mies ei...

Vierailija
15/17 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä lapsia niin perkeleesti pistää alulle jos ei kestä seurauksia? Luulisi jo kolmannen kohdalla oppineen!

Vierailija
16/17 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä lapsia niin perkeleesti pistää alulle jos ei kestä seurauksia? Luulisi jo kolmannen kohdalla oppineen!

Kolmas lapsi tulee jos joskus päädyn vaihtamaan mieheen joka haluaa myös raskaana olevaa naista.

Olen Ap pahoillani tilanteestasi. Oli kummin päin vain, on puute parisuhteessa todella rankka kestää. Ei kyse ole pelkästä orgasmista jonka voisi saada myös oman käden kautta. Se että oma puoliso ei halua (ja vielä ilman näkyvää syytä) on henkisesti todella rankkaa ja saa itseluottamuksen valahtamaan. Sinulla sentään siitä hyvä, että tiedät puolison halujen palautuvan, tsemppiä odotteluun! (Äläkä vain erehdy pettämään tai ette pääse enää takaisin entiseen).

Ps. Meillä mies selittää aina innoissaan mitä kaikkea tehdään sitten viiden vuoden päästä. Viiden vuoden! Nyt jo huomaan että miehen kaveri tahtoo livahtaa mukaan fantasioihini. Miten jaksaa uskollisena ja onnellisena jos lupailutkin perustuu puolen vuosikymmenen päähän? Minä olen nyt jo aivan tuskastunut ja kohta luovuttanut vaikka nuivaa kautta on kestänyt "vasta" 1,5 vuotta. Parisuhdeaika ja pikkulapsiaika ovat kuulemma eri elämänvaiheita. Voiha prkl... Miten voikin olla miehelle niin vaikeeta että samana päivänä pystyis kylvettämään lapsen ja rakastelemaan vaimoa?

Vierailija
17/17 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sarkastisuuden mutta silti... Ei kai kukaan oikeasti ole tota mieltä? Vaikka tilanne on ikävä niin ei se silti niin ikävä ettei nuorimmalle leikkikaveria olisi tehnyt =)

Minä olen nyt jo aivan tuskastunut ja kohta luovuttanut vaikka nuivaa kautta on kestänyt "vasta" 1,5 vuotta. Parisuhdeaika ja pikkulapsiaika ovat kuulemma eri elämänvaiheita.

Miehenä en ymmärrä miten pienet lapset ja seksi liittyy toisiinsa? Vauva ajan vielä jotenkin ymmärrän jos yö valvomiset väsyttää jne. Mutta miten ne pikkulapset asiaan liittyy??

KAI TEILLÄ ON MUKSET OMASSA HUONEESSAAN JA VANHEMPIEN HUONEEN OVEN SAA TARVITTAESSA LUKKOON???

Naisenkin luulis jo olevan siinä kunnossa kuin normaalistikkin on (siis joko pulska tai laiha miten vaan on normaali kuntoinen).