Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rinnat keskenmenon jälkeen

Vierailija
10.07.2009 |

minulla rinnat vielä isot ja turvoksissa keskenmenon jälkeen, josta nyt 3 pvää aikaa.

maitoa ei ole tullut ja sain siihen yhden estolääkkeen, pitäisikö näiden pienentyä ajan kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnat oli kun melonit ja hirmu kipeät vielä kuukausi keskenmenon jälkeen. On kuulemma normaalia, ei ne hormonit sieltä hetkessä katoa. Nyt tosin kutistuneet takaisin peruskoon mandariineiksi... Keskenmenosta nyt jo 2 kk (ainakin tavallaan, tässä hieman hämminkiä josta voit lukea edellisestä aloittamastani aiheesta).

Vierailija
2/5 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat vielä, keskenmenosta on kuukausi. Rinnat ovat "runsaat" ja nännit ruvella, aivan kuten oli esikoisenkin kanssa. Ehkä ne tästä pienenevät. Myös mieliala heittelee kuten esikoisen kanssa aikanaan eli kyllä noi hormoonit tekevät tehtäväänsä edelleen, vaikka keskenmenosta on ollut kyse.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässähtivät takaisin omaan kokoonsa. Ehkä jos on ollut spontaani km ja raskausmateriaali poistunu vuotona, jotain on vielä jäänyt ja sen vuoksi hormonit ei ole hoksannu ettei raskautta enää ole? Mulla tosiaan muutkin oireet loppuivat kuin seinään tuon kaavinnan jälkeen.

Lämmin ajatus sulle km:n johdosta!

Vierailija
4/5 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain jo syksyllä keskenmenon ja edelleen rinnat turvoksissa. laskettu aika olisi ollut toukokuun puolessa välissä. voiko johtua hormooneista edelleenkin? vai vaikuttaako kaverin vauvan hoitaminen asiaan...

Vierailija
5/5 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuun alussa keskenmeno ja toinen rinta(joka oli toimivin rinta edellisten raskauksien ja imetyksienm aikana) edelleen turvoksissa ja kipeäkin.sairastin rintatulehduksen n.1.5 kk:tta sitten ja siitä saakka tuo rinta oireillut.tulehdusarvot normaalit.enpä osaa muun piikkiin pistää kuin hormonien...ärsyttää...

ultrattukin tuo rinta on eikä mitään löytynyt.