Viisaita paikalla? 13-vuotias raskaaksi uima-altaassa?
siis toi IS:n juttu, että tyttö tullut raskaaksi polskittuaan uima-altaassa. Kuin nopsaan siittiöt kuolee tultuaan hepistä ulos? Kuoleeko heti, jos joutuu kosketuksiin allasveden kanssa? JOS joku runkkaa altaassa naisen uikkareita vasten, niin onko siinä mahis raskautua? Tuossa tapauksessa varmasti tyttö huijaa äitiään, mutta mitenkä vastaan kotona tyttäreni kysymykseen tästä aiheesta?
Kommentit (49)
Voit kertoa näin:
1. Miehen siittiöt kuolevat lähes heti jouduttuaan uima-allasveden kanssa.
2. Sen lisäksi niiden pitäisi päätyä jotenkin naisen emättimeen.
3. Naisen emätin on vedessä oltaessa itsestään sulkeutunut kiinni (ei siis tarvitse asiaa ajatella sen enempää että se menisi kiinni) eli sinne eivät siittiöt tuosta vaan polski.
Kyllähän kloorivesi tappaa tai ainakin vahingoittaa siittiöitä, eikä käytännössä ole mahdollista että ne siittiöt uisivat tytön sisään uikkareiden, ulkosynnyttimien yms kaiken läpi.
Täyttä potaskaa ja tyttö huijaa äitiään!
että erittäin epätodennäköistä, eiköhän tyttö ole käynyt tekemässä temput ihan perinteisellä tavalla ja on siksi raskaana. Hyvä tilaisuus käydä myös läpi ehkäisyasioista ja seksivalistusta muutenkin. Tietääpähän oma tyttösi olla keksimättä mitään tarinoita uima-altaasta.
Ja n. 10-15 astetta kylmempää kuin ruumiinlämpötila. Siittiöt tuskin kestävät sellaisa olosuhteita niin pitkään että voisivat uiskennella siellä elossa pitkiä aikoja. Ja luulisi niiden myös takertuvan uimapukukankaaseen, ensinnäkin miehen uikkareihin ja viimeistään tytön uikkareihin. Tuskin nämä tyypit nyt on alasti polskineet, varsinkaan jossain Egyptin kaltaisessa maassa..
Kyllä se nyt on vaan niin että joku on päässyt kiksauttamaan tyttöä ihan perinteisellä menetelmällä, halusipa mamma uskoa sen tai ei.
Kyllä mulla uinnin jälkeen voi vettä lorpsahdella pois. En ole siitä kehannut puhua, mutta kun olin uimassa sukulaisen ja hänen 9-vuotiaan tyttärensä kanssa, jotka nauroivat itselleen, kun heiltä kummaltakin valuu reijästä vettä noustuaan järvestä...
Kyllä mulla uinnin jälkeen voi vettä lorpsahdella pois. En ole siitä kehannut puhua, mutta kun olin uimassa sukulaisen ja hänen 9-vuotiaan tyttärensä kanssa, jotka nauroivat itselleen, kun heiltä kummaltakin valuu reijästä vettä noustuaan järvestä...
Tämä ei tosiaan ole yleistä. Muutenhan esim. kylvyssä ollessa menisi emättimeen aina vettä. Näin ei kuitenkaan käy.
Meneehän sinne emättimeen vettä. Raskaana ollessakin pitää välttää uimista jos kohdunsuu on auki, ettei veden mukana mene pöpöjä kohtuun.
vettä kun ui; emätin saattaa hörpätä kunhan jalkojaan liikuttaa sopivasti.
Raskaaksitulo on äärimmäisen epätodennäköistä; pienessäkin uima-altaassa on helposti (vaikka 8m x 4m x 2m = 64 kuutiota = 64000l vettä) kymmeniä tuhansia litroja vettä mihin se sormustimellinen spermaa katoaa.
Lisäksi on pitänyt olla yksi niistä muutamista päivistä kun tyttö on ollut hedelmällinen, jonkun on pitänyt runkata veteen, vedessä ei ole ollut klooria, siittiöiden (luultavasti) olisi pitänyt uida useampi metri ja päästä kangaskerroksen läpi ja olla tuhoutumatta esim. klooriin ja lämpötilaan.
Niinhän mutapainijatkin teippaa umpeen beaverin! Kun kiihkouskovaismaa kyseessä niin todennäköisesti Brappu ollut käytössä. Ja sieltä smegma valunut häppäreille?
..sperma ei siellä elä.
Can pregnancy occur if ejaculation takes place in water? It is not likely that tiny sperm could travel through the vast area of water that would fill a pool, bath tub or hot tub to reach the vagina and result in pregnancy. If ejaculation occurred in plain warm water, sperm could survive for a few minutes. If ejaculation occurs in very hot water, or water filled with pool chemicals, bubbles or other substances, sperm would not be able to survive for more than a few seconds. Pregnancy occurring from this is very unlikely and in most cases is not possible at all.
(http://www.americanpregnancy.org/preventingpregnancy/pregnancyfaqmyths…)
Tämä ei tosiaan ole yleistä. Muutenhan esim. kylvyssä ollessa menisi emättimeen aina vettä. Näin ei kuitenkaan käy.
niin eiköhän munkin tytär jostain kuule ton IS:n jutun. Pöljät jutut leviää nuorten keskuudessa. eli kellään ei ole ihan virallista tietoa, kuinka heti noi siittiöt kuolee? Tytär saattaa kysellä tarkemmin... toivoisin niin joskus osaavani vastata täydellisestikin;)
ap
Ei mun toosa kyllä mitään lorpsahtele. Hitsi mikä ajatus uit altaassa nouset altaasta ylös niin samalla toosasta lorpsahtaa litran verran vettä ....
Voit kertoa näin:
1. Miehen siittiöt kuolevat lähes heti jouduttuaan uima-allasveden kanssa.
2. Sen lisäksi niiden pitäisi päätyä jotenkin naisen emättimeen.
3. Naisen emätin on vedessä oltaessa itsestään sulkeutunut kiinni (ei siis tarvitse asiaa ajatella sen enempää että se menisi kiinni) eli sinne eivät siittiöt tuosta vaan polski.
muuten kyllä en usko, että tästä voisi tulla raskaaksi.
Mikäli uima-altaassa ei ole harrastettu seksiä ;)
Tosi vaikea sanoa pitääkö paikkaansa. Jos joku mies olisikin justiin saanut siemensyöksyn altaassa ja tämä 13-v tyttö on uinut heti perään samalle kohdalle, niin toisaalta, miksipä ei. Varmasti erittäin harvinaista.