Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haamua negaa....mikäs nyt?

Vierailija
10.07.2009 |

Tein raskaustestin kp 33/31-34 ja sain haalean viivanpaikan/haamun ihan testiajassa. Sen jälkeen ostin aconin kasetin joka nega samana päivänä (haamu pregetissä)

. Seuraavana päivänä, kp 34 aavistuksen vahvempi ja nopeammin haamu pregentissä mutta acon näytti taas puhdasta negaa.

Nyt kp36 ja tänä aamuna apteekin oma täysin nega aamupissistä ja eilen illalla suht selkeesti erottuva haamu testiajassa pregentissä joka kuivuittuaan sit hävis aika olemattomiin...Oliskohan kyseessä kemiallinen raskaus?Saattaa olal kyllä et ovis oli myöhemmin jollon tänää oliski vasta dpo 11.

Jos apteekin omassa on nega dpo 11 niin onkohan toiveet heitettävä kaivoon kun edellisissä plussissa kuitenkin on näkynyt plussa jo dpo 10 esim vilja testillä päiväpissistä.. (plussauskertoja takana kuitenkin monta tosin osa mennyt kesken mutta silti) Tänään olis juhlat tiedossa joten arvon tässä että holillinen vai holiton linja...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa nyt vaan kannata rauhassa odotella ja jättää jatkuva testailu. Voit kai varmuuden vuoksi olla alkoholittomalla linjalla?

Vierailija
2/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne panee huolestumaan..Jos ei johdu raskaudesta niin mistäs sit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisessä raskaudessa plusa tuli kp 26/30

Vierailija
4/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis kierron pituus vaihtelee mut oviksesta oon suht varma et oli sillo 29.6

Vierailija
5/5 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli menkat 6pv myöhässä, nega testillä jonka piti näyttää jo ennen kuin menkat myöhässä. Olin kuitenkin raskaana, se selvisi myöhemmin. Kierto oli vain vähän heittänyt ja se ei silloin testauspäivänä vielä näyttänyt totuutta..

Pidä holiton linja varmuuden vuoksi - ei kai se nyt iso juttu ole. Enemmän se harmittaisi jos et pitäisi, ja saisit sitten tietää olleesi raskaana.

Muuten et voi kuin odottaa,eikä se nyt asiaa auta vaikka tekisit nyt 10testiä päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme