ostaako kampaamot hiuksia?
hassu kysymys,mutta...
minulla on hiukset kasvaneet taas n. 60cm pitkiksi,ja nyt teksi mieli taas leikkauttaa ns. kananpersetukka.
viimeksi kun leikkautin suht.samanlaiset hiukset poikki,kampaaja kysyi minulta,haluanko sen lettini muistoksi itselleni.sanoin tietty että en.
ei se varmaan sitä roskiin heittänyt,vai..? kampaajat?
Kommentit (11)
peruukkeja ja näitä ns. hiuslisäkkeitä,niitä ihem istutuksia/lettejä,kun mainostavat,että "aidosta hiuksesta tehtyjä",niin jostainhan se aito hius hommataan:))))
kunhan kyselin,kun tuumailin,että haluan sen kananpersetukan taas:)
-ap
ei niistä täällä taida rahaa saada, päinvastoin tulee kalliiksi jos teettää niistä jotain
hiusmateriaalit tulevat aasiasta, ne on moneen kertaan kuorittuja ja käsiteltyjä. Suomalainen hius on yleensä liian ohutta ja hentoa lisäkkeiden/peruukkien materiaaliksi.
minulla on sellainen hevosenjouhitukka,että joka kampaaja on aina ihmeissään,miten tuota karvaa on niin hirmuisesti ja niiiin PAKSUA.
olen niiiiiin kateelllinen noille normi-hiirenhäntätukille ollut ikäni,kun omani on kauheaa hevosen´jouhta....
no joo,mutta siis karvahattu leikkauttamaan:)
-ap
Maksavat kuullemma aika hyvinkin hyvälaatuisista hiuksista.
Ja että oikeasti hiuksista ei makseta juuri mitään, jos sitäkään.
no ainakin aidoista peruukeista ja niistä jatkohiuksista saa maksaa itsensä kipeäksi:D
kunnolliset aidot peruukit ovat kalliita siksi, että ne tehdään käsityönä. Hiukset sidotaan muutaman hiuksen osissa koukulla pohjaverkkoon, tämä vie tietenkin paljon aikaa ja vaivaa. Teolliset peruukit onkin sitten paljon edullisempia. :)
no ainakin aidoista peruukeista ja niistä jatkohiuksista saa maksaa itsensä kipeäksi:D
teattereille ne kyllä kelpaavat materiaaliksi, muttei hekään niistä maksa.
Roskiin ne menevät.