Päiväkotiin töihin?
Lähetin juuri työhakemuksen missä hain päiväkotiin töihin. Heidän ilmoituksessa sanotaan että ottavat mahdollisimman pian yhteyttä.
Haastattelu saattaa tapahtua puhelimitse ja haluan varautua siihen kun en oikein oo hyvä semmosissa.
Ei täällä saatuis olee ketään joka on päiväkodissa töissä. Mitäköhän saattavat kysellä haastattelussa ja mitä kannattaa vastata?
Kommentit (3)
Hyvä tietää niin osaan vähän varautua.
t: ap
Olen ollut molemmissa ja useissa haastatteluissa, työhistoria on aika pitkä, yli 10 vuotta.
Yksityisessä saattaa olla hyviäkin työnantajia, mutta...
Kunnallisessa kysyvät tietysti alaan ja itseesi liittyvää. Joskus tuntuu että hakemusten perusteella on jo valinta tehty, mutta haluavat vielä saada varmuuden valinnastaan haastattelulla.
Jos on kysytty mm. mikä on tärkeää lapsille Sinun mielestäsi, olen silloin vastannut kuinka lapsille perusturvallisuuden luominen on tärkeää.
Päivähoidossa huomioidaan myös vanhemmat, heidän kanssaan ollaan hyvässsä yhteistyössä, asiallisia jne.
Tiimityöskentelytaito on a ja o, yleensäkin työyhteisössä toimeen tuleminen. Mitä tulee muuta mieleesi?
Kyselivät koulutuksesta, työhistoriasta, miksi haluan juuri heille töihin, mitä annettavaa minulla olisi työhön, millainen perhetilanteeni on, millaiset työajat mulle sopii ja lopuksi juteltiin niitä näitä harrastuksista paikallisen terveyskeskuksen toimintaan..
Sain paikan :)