Miten hemmetissä voi erota ystävinä pitkästä suhteesta/
avioliitosta? lasten takia pitäisi tietty olla väleissä, mutta miten sulattaa miehen salasuhde ja pettämiset ym.paska!?? ja luottaa lapset (varattujen miesten vamppaajan) ja petturimiehen hoiviin? Että isi ja yh äiti näyttävät oikein ihanaa perhemallia lapsilleni/mme....Siellä tää naikkonen pistää kaikkensa peliin miellyttääkseen lapsia ja näyttämään kuinka "kiva" on! Mua oikeesti oksettaa kun ajattelen, että lapset joutuu joskus sinne yöksi...ja vielä jos joutuvat niiden muhinointia todistaan!!
Kommentit (5)
Meillä asia tulee olemaan ajankohtainen kohta kunhan mies löytää toisen asunnon. Mua kärvistyttää vielä sekin että lapset asuvat viikon kerrallaan niiden luona ja seuraavan viikon mun luona.
asialliset välit riittää- ehkä joskus on mahdollista olla ystävällinen. Ei tuollaisesta tilanteesta voi erota ystävänä. Suohan on kohdeltu todella huonosti.
Tutustu itsetuntoosi heti ja laita se kuntoon- ettet pilaa elämääsi vertailemalla siihen toiseen naiseen. Äitinä olet KORVAAMATON-luota omaan tapaasi rakastaa lapsiasi. Mielistely menee ehkä läpi aikansa, mutta todellinen rakkaus voittaa kaiken!!! Vaikkei aina olisi lapsista kivaa. Voimia.
Lapset asuu mun kanssa (ainakin jonkin aikaa) kunnes nähdään mihin tää isin uus kesäromanssi johtaa =) saa toki olla lasten kanssa niin paljon kun viitsii..
Asiallinen suhtautuminen riittää.
Eikä sun kannata huolehtia siitä jos äitipuoli on "kiva". Lapset rakastavat varmasti sua aina enemmän! Yritä olla hermostumatta siitä, jos lapset tykkäävät äitipuolesta, etteivät lapset tunne syyllisyyttä tunteistaan.