Olen kampaaja ja ajattelin hakea lääkärin sijaisuutta
Sieltä voisi saada vaikka vakipaikan jos hyvin käy! Olenhan ammatissani oppinut kuuntelemaan asiakkaitteni kaikki vaivat ja murheet.
Toisaalta psykiatriksikin voisin hakea...
Kommentit (12)
Itse olen töissä teurastamossa, ja ajattelin yrittää eläinlääkäriksi, kun noita ruhoja on tullut pikkasen paljon leikeltyä.
Hain kahteen it-alan paikkaan ja nyt jänskättää saanko.
Aikaisemmiksi työkokemuksisksi panin 8v av:ta ja 1,5v aktiivisesti Facebookia.
näin niinkun asiakkaan näkökulmasta.
mutta mieti hei, lääkärin työajat on ihan persiistä!
Odotan jo kovasti, että pääsen asiakkaaksi sinulle. Olisi niin mukava, jos samalla voisi hoitaa vaikka hiustenvärjäyksen ja kertoa siinä värin vaikuttaessa, kuinka on peräpukamat vaivaksi ja vaikka vähän vilauttaakin viitan alta.
Kiva olisi lähteä kotiin tukka hyvin ja pukamavoideresepti messissä. Ja kaikki samalla käynnillä. Ja jos järjestät vielä jonkun "puuhanurkkauksen" lapsille, voisit siinä samalla kuunnella Nico-Petterin yskimistäkin ja laittaa yskänlääkereseptin.
Ja pienet luomenpoistot ja vastaavat hoituisi varmaan ihan siinä samalla istuimella?
Eiköhän sitä tällä koulutuksella voisi tehdä ihan mitä vaan....
Mut ihan oikeesti, kyllähän sitä hakea saa ihan mitä vaan. Ei ne noteeraa kuin muodollisesti pätevät ja muille hakemuksille nauretaan. Se on ihan hauskaa tuo rekrytointi, kun näkee kaikenlaista yrittäjää :)
Etköhän jonkun lääkeopuksen keralla selviäis ihan siinä kuin lääkärikin.
niin, et varmaan tiennyt, että vielä 1800-luvulla parturit suorittivat kirurgien toimenpiteitä kansalle. Tämän vuoksi Briteissä kirurgit on vieläkin Mr Jones jne., eikä Dr Jones niin kuin sisätautien puolella. Joten hyvinkin 200 vuotta sitten olisit voinut toimia lääkärin ammatissa.
luuletko tosiaan voivasi selvitä lääkärin työstä vaikka osaatkin leikata. MINÄ olen akateeminen fm, enkä silti hae lääkkärin töitä.
tuskin selviäisit sairaalan päivystyksestä, missä itse olen töissä. Älä siis vaivaudu. Kaikenlaisia sitä ehdotellaankin, ihan tässä pöyristyy läääkäri.
olen kokki ja hyvä kirjoitteleen reseptejä
Aina kannattaa kohdistaa katse ylöspäin!