Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunsitko itsesi kauniiksi raskauden loppuvaiheessa?

Vierailija
09.07.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ensimmäistäkään raskausarpea missään, ei näppyjä kasvoissa tai turvotusta, ei mitään. painoa joka kerta yht. n. 12 kg, ei enempää... olen hoikka, ja jokainen vauvamaha oli kuin pallo suoraan edessä.

koska rasittavasta työstä olin aina raskauden lopulla jäämässä ä-lomille, loppuraskaus tietyllä tapaa levollista, onnellista aikaa uutta vauvaa odotellessa

Vierailija
2/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 1000 kertaa paremman näköinen mahan kanssa, kuin nykyisen "nahkani" kanssa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lihoinkin 20 kiloa, ja raskausarpia tuli. Mutta näpyn näppyä ei tullut naamaan ja muutenkin olin hyvinvoivan näköinen. Mieheni oli hulluna minuun, koska olin hänen mielestään naisellisempi kuin koskaan. :) Hiuksenikin olivat paksummat kuin aiemmin, tosin olo oli kyllä vähän iso, mutta naisellinen.

Vierailija
4/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa tuli yli 20kg ja turvotusta kolmen plussan verran ja takapuolikin oli kuin virtahevolla.. silti, iho, tukka ja silmät hehkuivat ja lapsettomien vuosien "voittaminen" loi sanoinkuvaamattoman onnellisuuden koko olemukseeni.

juu, olin kaunis ja olen sitä myös nyt kun poika on 6kk ja paino lähti itsestään jo parissa kuukaudessa.

Vierailija
5/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt yhteenkään kauniiseen viimeisillään raskaanaolevaan naiseen. Kaikki ovat pöhöttyneitä ja rasittuneen näköisiä....

Vierailija
6/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kyllä ulkonäöstä huolta siinä missä muulloinkin, mutta enemmänkin rutiinin takia. En tuntenut itseäni rumaksikaan, mutta ihan selvästi paremman näköinen olen näin normaalitilassa. :) Joka tapauksessa, oli siinä loppuvaiheessa ihan muut asiat päällimmäisenä kuin ulkonäkö.

Vierailija
7/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellä kauniiksi ja jopa seksikkääksi :D Kuten esikoisenkin aikaan :)

Vierailija
8/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vauvan syntymää ja sitä, että olo kevenee.

Vierailija
9/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta raskaana oleva ei ole kauniin näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi