Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rintojen koot kehiin.

Vierailija
09.07.2009 |

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat 75D kun olivat timmimmät. Vaihtaisin milloin vain jos saisin vanhat takaisin, mutta kolme vuotta imetystä tekee kyllä tuhojaan.

Vierailija
22/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin nyt kun olen raskaana sais olla isommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on tosi pienet. 80B ei riitä kuppi. olen lähes lauta ja silti käytettävä 80 C kuppia

tiesittekö että B85 on kuppikooltaan yhtä iso kuin 80 C.

75 C on sama kuin 80B jne...

Siis kannattaa tietysti kokeilla yhtä kuppia isompaa/pienempää eri ympärysmitalla. Tuolla logiikallahan 80B on 75C on 70D on 65DD jne :-D

Vierailija
24/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 -vuotias tyttäreni sanoo usein saunassa rinnoistani, että: "Äiti, sulla on pienet tisut" (muilla lähipiirin naisilla on isot rinnat).

Itse en osaa isompia rintoja kaivata, kun näiden kanssa sitä ollaan aina eletty. Minulla pienet rinnat motivoivat pitämään vatsan timmissä kunnossa, koska silloin rintanikin näyttävät isommilta. Raskauksien jälkeen, kun vyötäröllä oli ylimääräinen makkara, niin näytti siltä, ettei minulla ole rintoja ollenkaan...

Vierailija
25/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää ketju on taas ihan uskomatonta skeidaa. Mammoilla on isommat tulot, isommat daisarit ja niiden miehilläkin isommat vehkeet. Ketä tää huijaaminen lohduttaa?

Vierailija
26/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppien tilavuus on sama noissa rinnakkaisko'oissa. Mutta ei 65-senttinen ympärysmitta tietenkään mahdu 85-senttiselle.

Vierailija
27/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 70B...ei enää ollenkaan täydellinen :( muoto varsinkin on kaukana täydellisestä!

Vierailija
28/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen raskautta 75A, ja tuskin on skeidaa tää ketju kun miettii et minkä kokosia nää naiset muuten on ku kuppi huitelee F ja ympärysmitta 95. nää on niitä kiireisiä kotiäitejä jotka syyttää omia lapsiaan lihavuudestaan.

Mutta tää ketju on taas ihan uskomatonta skeidaa. Mammoilla on isommat tulot, isommat daisarit ja niiden miehilläkin isommat vehkeet. Ketä tää huijaaminen lohduttaa?

Vierailija
29/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mun rinnat pienene vaikka koko muu kroppa pienenee? Lasten myötäkin koko on koko ajan vaan ksavanut ja näytän ihan suhteettomalta, kun olen kuitenkin vain reilut 150 cm pitkä ja nyt siis ihan normaalipainoinen.

Vierailija
30/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se 65C tuolta aiempaa, voin rehellisesti sanoa että tulot on erittäin pienet, eli käytännössä katsoen en tienaa oikein yhtään mitään.

Miehellä on keskiverto sieltä keskivertovehkeiden yläpäästä, mutta ei mikään megasuuri siis.

Eikä tienaa mieskään paljoa, n. 20 000 vuodessa

Vierailija
31/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyteläisyyttä kaipaisin, imetys vaikuttanut rintojen muotoon. C75 ois täydellinen mun kroppaan

Vierailija
32/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten 75 AA eli täysin lauta. : D En tosin jaksa ottaa mitään paineita asiasta, koko yläkroppani on tosi luiseva.

Vierailija
33/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalaisten keskimääräinen koko on 80C niin kyllä musta on täysin uskottavaa että vauva-palstalla jossa ei varmaankaan pyöri kovin paljon nuoria synnyttämättömiä naisia koot ovat usein sitä suurempia.

Kuka hullu valehtelisi että koko on 75F jos se ei olisi oikeasti? Ymmärrän ettei AA ole ehkä kaikkien unelmakoko, muttei todellakaan ole myöskään F!!

t. 75F.

Vierailija
34/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

95E mutta rinnakkaiskokona menee 90F. Kyllä tuo ihan liivimyyjiltä varmistettu on tuo rinnakkaiskokosysteemi.

Ennen raskauksia oli koko 80C, ja kyllä aion tuon 10 senttiä saada pois nyt kun lapsiluku on täynnä, eikä tulisi mieleenkään syyttää lapsia ylipainostani...

Vierailija
35/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta oli 70F, raskauden aikana 75G ja nyt imettäessä tuo 70J. Liian isot, roikkuvat. Vaikea löytää esim. juhlamekkoja kun kaikissa on rinnan kohdalla joku leikkaus.

Vierailija
36/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 A, mutta nyt kolmatta odottaessa koko on 80 B. Eli pienet, mutta omaan kroppaan nähen sopivat =)

Vierailija
37/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainakin voin ihan rehellisesti kertoa, että 75A... enkä ole yhtään tyytyväinen, sais olla edes 75B. Mut minkäs teet??

Vierailija
38/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti ollut 75C. Saa nähdä paljon paisuu synnytyksen jälkeen, ja mitä jää tällä kertaa jäljelle loppupeleissä ;P

Vierailija
39/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä nämä minustakaan isot ole. Ihan hyvät :)

Vierailija
40/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta olen imettänyt vuoden ikään ja edelleen on hyvät rinnat. Monesti sitä itsekin ihmettelen, kun ei ole rupsahtanut yhtään. Pikemminkin tulleet paremmaksi. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän