Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hingun aina jotain, jota minulla ei ole?

Vierailija
09.07.2009 |

Vähän aikaa sitten minulla oli kaamea vauva-kuume vaikka lapsiluku on jo täynnä. Nyt haluaisin alkaa rakentaa taloa, vaikka järjellä tiedän, etten oikeasti halua, mutta se tunne on kuitenkin. Haluaisin vain olla tyytyväinen siihen mitä minulla on ja mitä olen, mutta haikailen aina jotain muuta. :o(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain? Yrität ikäänkuin täyttää jotain tyhjiötä materialistisilla asioilla....ehkä?

Vierailija
2/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahdon kaikkea, mutta kun saan sen, mikään ei tunnukkaan miltään... En osaa arvostaa mitään, ennen kun sen sitten taas menettää. Mikään ei koskaan riitä tai ole tarpeeksi. Ja olen myös hirvittävän kateellinen muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilla ja hinkua jostain mitä ei ole. Mutta onko se järkevää käyttää energiaansa tollaseen, se on jo sitten aivan toinen juttu.

Kateudesta olisi hyvä kumminkin päästä eroon, se tuo pahaa mieltä vaan sulle. Eli jos johtuu siitä, mitä kaverinne tekee, niin ajattelet vaan, että teillä on kaikki hyvin ja juuri sillä tavalla kuin TE haluatte. Teidän ei tarvitse mennä virran mukana ja matkia toisia heidän hankinnoissaan ja puuhissaan. Parempi kun et lue naistenlehtiä ja lue näitä verkkopalstoja ;-).

Vierailija
4/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten mikä oikeasti on tuon kaiken takana. Mistä me muut muka voitaisiin tietää mikä siihen auttaisi:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän