Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirppiksen Villa Lyhty ja Akseli -kumpaa suosittelette lasten vaatteiden myymiseen?

Vierailija
09.07.2009 |

En ole kummassakaan käynyt ja nyt tietty onkin varmaan kesälomat eli paikat kiinni. Tarkoitus olisi myydä hyväkuntoisia ja uusiakin lastenvaatteita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat samanlaiset ym. Kummassakin kauppa käy kyllä.

Kumpaan sulla on lyhempi matka? Kun pöytää täytyy siistiä pitrkin viikkoakin.

Vierailija
2/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjänä toukokuulta. Tienasin todella kivasti, minulla olikin myynnissä hyväkuntoisia, vain yhdella lapsella käytettyjä vaatteita (monet merkkivaatteita, joista otin hintaa 3-5 e).

Aika hommahan tuossa vaatteiden hinnoittelussa on, mutta toisaalta kun sen on tehnyt, ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä järjestelemässä pöytää ja pokata rahat myyntiajan loputtua! Mielestäni helpompaa kuin esim. huuto.netissä, kun joutuu pyörittelemään myynnissä olevia vaatteita kotona ja jatkuvasti tekemään jotain pientä myynnin eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi aika pitkä matka (yli 40km suuntaansa) kumpaankin paikkaan...

Vierailija
4/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli villa lyhdyssä. Toin aina vähän lisää, myytyjen tilalle. Mulla oli 2 viikkoa pöytä.

Siisti pöytä myy hyvin. Mulla oli tavallista ketju- ja marketkamaa eli lindex-hm-tutta-vaatetta koissa 62-86, muutama tavallinen ulkoiluvaate 8iei kosteussuojattu) + muutamat kurahaalarit, kenkiä koot 19-25 ym. ja möin silti noin 120 + 150 eli yht. melkein 300 eestä.