Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa raskautta omat housut jääneet pieniksi?

Vierailija
09.07.2009 |

Mulla alkaa kiristää jo jotkut housut, koska käytän melko kireitä farkkuja yms. Ja siis viikkoja vasta 7+!! Turvotusta lienee suurin osa, eihän kohtu vielä ole kasvanut?!

Missä vaiheessa sinä siirryit ä-housuihin/isompaan kokoon?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat liian ahtaa rv 14. Useimmista muista olin joutunut luopumaan jo aiemmin.

Vierailija
2/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä rv7-8 ostin jo muutamat äitiyshousut. Minulla myös on tiukahkoja farkkuja ja muita housuja, joissa vyötärö ei yhtään jousta, ja vaikka ne ehkä olisivat mahtuneet päälle, oli epämukava olo ja kiristävät housut aiheuttivat pahaa oloa. Joskus sitten rv12-13 eivät viimeisetkään tavalliset housut enää mahtuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin ekat mammapöksyt joskus viikolla 15 tai siitä vähän eteenpäin mutta mahdoin sen jälkeen vielä omiinikin. käytän normisti pllifarkkuja, nyt viikkoja takana 35 ja kiloja kertynyt 15kg. itselläni todella turvonnut olo mutta muut sanovat että olisin yhtä pieni kuin ennenkin.

Vierailija
4/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain pitää koko raskauden tavallisia vaatteita.

Nyt tässä toisessa meni viimeisetkin housut pieneksi n.rv20

Vierailija
5/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki housut menee yhä.

Vierailija
6/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa meni omat viikolle 16 - 17 toisen kansssa mentiin mammakauppaan jo viikolla 11 kolmosen kanssa sitten taas viikkolle 15.

Vierailija
7/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kaikkein tiukimpia farkkuja en voinut pitää, mutta kunnon stretchit venyivät ihan loppuun asti. Mulla oli aina niin pieni maha, ettei ulkopuoliset edes huomanneet, että odotan.

Vierailija
8/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja edelleen kaikki farkut ja muut housut mahtuu, jätän vain napin ja vähän vetoketjua auki ja sujautan tuubitopin lantiolle peittämään avoimet housut.

Vierailija
9/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa niitä jotka ovat siirtyneet kummassakin raskaudessa hyvin jo ennen rv 10 äitiyshousuihin. Alkuun turvotusta ja eteenpäin kallistunut kohtu.

Painoa on nyt tullut 8 kg (rv 27) ja tosiaan omia farkkuja en ole voinut pitää sitten helmikuun.

Vierailija
10/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime viikolla alkoi housut kiristää, tällä viikolla ei menny enää omat farkutkaan jalkaan. Viikkoja on 9. Ilmeisesti turvotusta vatsassa, paino ei oo vielä noussu.

Vierailija
11/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv. 11+1 ja useimmista ei mene enää nappi kiinni. Pidän niitä kuitenkin vielä masutuubin kanssa avoimena. Virallisiin äitiyshousuihin voisi alkaa pikkuhiljaa siirtyä eli varmaan rv. 12-13. Esikoisesta siirryin rv. 16.

Vierailija
12/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin ottamaan äitiyshousut käyttöön kummassakin raskaudessa, eli turvotusta kertyi heti!! Siitä tiesinkin kummallakin kerralla, että olin raskaana, vaikka ei testissä edes vielä näkynyt!

Vierailija
13/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut housut ovat kiristäneet jo pari viikkoa, joutunut nappeja availemaan.

Vierailija
14/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka painoa ei ollut paljon (165cm/54kg), turvotusta oli senkin edesta ja viimeistaan rv:lla 10 vanhat housut ei mennyt enaa vyotarolta kiinni. Oli muuten ihanaa vetaista aitiyshuousut jalkaan -niin mukavat ja rennot, eika kiristanyt yhtaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan