Nyt meni mulla yli imetyksessä!!
Olin puistossa ja siellä 3v lapsi leikki hiekkalaatikolla.
Siitä sitten käveli äitinsä luokse ja pyysi saada tissiä.
Äiti otti tissin esille paidan kaula-aukon kautta ja tämä tyttö joi seisaalteen siinä äitinsä jalkojen välissä tissistä.
Mä en voi käsittää ensinnäkään tuon ikäisen imettämistä enää ja muutenkin..
Hetken siinä joi ja meni jatkamaan leikkiänsä hiekkikselle.
Kommentit (6)
En kuitenkaan tajua miksi se nyt ketään ärsyttää, sehän on sen perheen oma asia eikä kosketa muita, musta toi on vaan hauskaa ei sen kummempaa. Itsekään en tuon ikäistä osaisi ajatella imettäväni vaikka olen lapseni 1,5vuotiaiksi imettänytkin:)
tuskin kolmivuotiaalle mitään enää oikeasti heruu jos ei ole perheessä nuorempaa vauvaa, kunhan jäänyt tapa päälle.
ei ole minulta pois, mutta yököttää. ihan kuin jos joku kaivelee nenää vieressä, sekin yököttää. Vauvan imetys on eri asia, kuin kolmivuotiaan imetys.
Niin... perheen sisäinen asiahan se on, ja soisi sellaisena pysyvänkin. Eli imetetään ne taaperot kotona.
jos lapsi käy säännöllisesti tissillä. Mihinpä se maito sieltä itsestään häviäisi. Onneksi voit kääntää katseesi pois, kun kerran niin kauheasti yököttää.
Lapsen luonnollinen rinnaltavieroittumisikä (eli se, milloin lapsi vieroittuu ihan itse, ellei häntä vieroiteta) on muistini mukaan 2-5 vuotta. Suomessa kolmivuotiaan imetys (varsinkaan julkisesti) on ehkä aika harvinaista, mutta ei se siitä suinkaan luonnotonta tee.
Ihan siinä lastenvaateosaston keskellä.. Ei mua taapero- tai pikemminkin lapsi-imetys haittaa, mutta voisi ehkä valita paikan viisaammin. Sen ikäinen varmaan malttaa odottaa jo sen verran että voi siirtyä toisaalle. Olihan se vähän oudon näköistä.
korvaakohan kela sulle terapian kun olet noin kovia joutunut kokemaan.