Kohta olis paketillinen uusia vaaleansinisiä vauvanvaatteita myynnissä
Takuulla poikavauvani saa taas ällötys vaaleansinistä rotinalahjaksi ja minä en sitä väriä hänelle pue. Eli kuukauden puolentoista päästä huutiksessa hyvä paketti vaaleansinistä rakastavalle.
Kommentit (4)
Parin vaatteen värinä on ok, mutta kyllästyttää todella äkkiä. Mutta se tyttöjen oksetusvaaleanpunainen on vielä pahempi!
ei niille toisille, kolmansille jne. lapsille enää rotinoita kanneta siihen malliin kuin ensimmäiselle. jos siis tämä ei ole ensimmäinen lapsesi, kuten olin ymmärtävinäni viestistä, niin älä pety, jos niitä rotinoita ei niin paljon tulekaan kuin siitä ekasta, että ihan pakettia saisi kasattua.
olen ranttu ja vauvanvaatteita on vaikka kaksosille jo valmiiksi. Enkä sitäpaitsi taida ottaa ketään vierasta katsomaan vauvaa jos sikainfluenssatapauksia alkaa tulla parin viikon päästä.
Itseäni oksettaa se baby blue, mutta taidat ap olla ihan samoilla linjoilla.. =0)
Meidän poikavauva on puettu valkoiseen, ruskeaan, beigeen, oranssiin, vihreään, tummemman siniseen sekä punaiseen. Vaalea keltainenkin on aika kamala...