Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän niin monet tytöt on päästä varpaisiin vaaleanpunaisia?

Vierailija
08.07.2009 |

Ja lisäksi kimalletta ja sydämiä ja ällönmakeita tekstejä.

Näyttävät ihan marsipaaneilta ja vaaleanpunaista joukkoa katsoessa tulee olo kuin olisi syönyt liikaa karkkia ja kermaleivoksia.

Yök.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmetyttää. Kun värejä on maailma täysi.

ap

Vierailija
2/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjonta on melko rajoittunutta jos haluaa vaaleanpunaista vältellä.. Omalla tyttärelläni ei ole koskaan ollut vaaleanpunaista (eikä pojalla sinistä) ja kyllä siinä välillä on hiki tullut vaatteita etsiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muihin väreihin puetut tytöt epänormaaleja? =DD Pitääpä kertoa tuo tytölleni jolla nyt päällään vaaleansinistä ja ruskeaa.

ap

4/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tyttö pitää ainakin joitain isoveikan vanhoja vaatteita.

Siis jos masuasukki on tyttö kuten ultraaja sanoi.

Tarkoitus olisi pitää vaaleanpunainen vain yhtenä värinä kaikista.

Vierailija
5/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se syy miksi kaupat on niin täynnä vaaleanpunaista ja glitteriä on se, että niitä ostetaan niin paljon.

Vierailija
6/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaisesta, pinkistä ja kimalteista jaklittereistä. Sitä myydään mitä menee.

Käyttää hän toki muitakin värejä ja ilman glitteriä ja sydäntä. Nyt varsinkin kun kasvanut isommaksi.

Vierailija
7/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mm. se, että tytöllä on prinsessavaihe päällä, eikä suostu suunnilleen muuta pitämään, sekä se, että suurin osa vaatteista on sitä possunpunaista, glitteriä yms. Ja kai vanhemmatkin haluaa tyttönsä pukea mahdollisimman söpösti. Liika vaaleanpunainen kyllä särkee silmiä.

Vierailija
8/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin pistää hanttiin. En onnistunut. Lapsi sanoi että vaaleanpunaisesta tulee hyvä olo. Mitäpä siihen on enää sitten sanomista.

Nyt lapsi on 8v ja jonkun verran on helpottanut. Nyt käy jo violetti, fuksia, vaalean vihreä, valkoinen ja farkuissa sininen.

Vierailija
9/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viitsi käyttää hirveästi aikaa ja rahaa muunlaisten vaatteiden hankkimiseen niin sitten pitää tyytyä siihen vaaleanpunaiseen ja kimallukseen joita on kaikki halpakaupat täynnä.

Vierailija
10/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän minäkin että suurin syy on siinä että tyttö itse pitää vaaleanpunaisesta ja glitteristä ja sitä pitää sitten olla päällä mahdollisimman paljon! ;)

Meillä on pian 6v tyttö vasta nyt "herännyt" näihin prinsessa-pinkki-vaaleanpuna-glitteri- juttuihin.. (aiemmin poikatyttö joka leikki poikien kanssa "poikaleikkejä"..). Jonkin verran onneksi voin kyllä vaikuttaa vaatevalintaan vielä, yritän yhdistää pinkit/v.pun vaatteet esim. ruskeaan/ valkoiseen/ v.vihreään jne.. ettei ihan päästä varpaisiin ole vaalenapunaisissa..

Nyt on oikeastaan aika kiva äidinkin uppoutua prinsessa-hörhellysmaailmaan, kun tämä on niin uutta meillä :)

Vierailija
11/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva pukea pikkutyttö vaaleanpunaiseen, kun on noita poikia ollut, ja vaatteet sen myötä sitä iänikuista -sini-vihreä-ruskea-beige jne sarjaa. Toki meillä on pojillakin punaista ym. Mutta minä tykkään pukea lapsille sellaisia värejä jotka heille käy. Esikoiselle käy kyllä hyvin voimakkaat värit, mutta esim. keskimmäiselle pojalle, sopii parhaiten sininen-ruskea-beige.

Tytölle taas ei sovi keltainen, eikä vihreä, joten vaal.pun on helppo väri :)

Vierailija
12/47 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän likka inhoaa vaaleanpunaista ja vaatteiden osto sille lähentelee urheilusuoritusta joka kerran. Tilaan netistä, juoksen kaikki kalliit pikkuputiikit jne, että saan muita värejä.

Vierailija
13/47 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ovat NORMAALEJA tyttöjä. Voi pyhä jysäys!

Kaikki paitsi vaaleanpunaiseen puetut on sitten epänormaaleja? :D

Itse kysymykseen: en tajua, en totta vieköön tajua. Kun värejä tosiaan maailmassa piisaa, monia nätimpiä kuin vaaleanpunainen. Mutta kun ne tytöt siitä opetetaan tykkäämään ja suhtautumaan niin että tyttöjen kuuluu tykätä vaaleanpunaisesta ja se on tyttömäistä, niin oppiihan ne.

Vierailija
14/47 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nauratti muakin. Mulla onneksi NORMAALI 5 v. tyttö, jonka lempivärit ovat sininen ja turkoosi. Ostetaan siis paljon vaatetta poikien osastoltakin.

Jollain tapaa olen äärettömän ylpeä tyttärestäni, joka mielummin tosiaan pukeutuu siniseen ja käyttää housuja, kuin vastaavasti vaaleanpunaiseen ja hameisiin. Jotenkin olin kuvitellut, että tuossa iässä on pakko olla kuin muut, ja haluaan niitä samoja asioita. Toivottavasti tämä viestii hyvästä itsetunnosta.

Koska nuorempi lapsistani on poika, tykkään ostaakin paljon perusvärisiä vaatteita, joita voi käyttää sitten molemmilla. Ei siis vaalen"jotain", kimalluksia jne. HelloKitty-vaatteet, kuten myös kaikki Spiderman-, liekki- jne. sais ampua avaruuteen :-)

Siksi, että ovat NORMAALEJA tyttöjä. Voi pyhä jysäys!

Kaikki paitsi vaaleanpunaiseen puetut on sitten epänormaaleja? :D

Itse kysymykseen: en tajua, en totta vieköön tajua. Kun värejä tosiaan maailmassa piisaa, monia nätimpiä kuin vaaleanpunainen. Mutta kun ne tytöt siitä opetetaan tykkäämään ja suhtautumaan niin että tyttöjen kuuluu tykätä vaaleanpunaisesta ja se on tyttömäistä, niin oppiihan ne.

Vierailija
15/47 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainenhan on maailman ihanin väri myös minun mielestä.

Ja miten ihana yhdistelmä on suklaanruskea/pinkki :)

Vierailija
16/47 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on murheet sullakin. Mitä ihmettä se sulle kuuluu/häiritsee mitä muilla on. Kattele vaan ihan toiseen suuntaan seuraavaksi kun vaaleanpunaista näet. Ehkei joku muu tykkää niistä vaaleansinisistä, mutta ainakin osaa olla hiljaa.

Vierailija
17/47 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Jotkut tytöt haluavat vaaleanpunaista ja toisille se ei kelpaa. Ei kai sen kummallisempaa. ja iän myötä näitä eri värien haluja menee ja tulee.

Vierailija
18/47 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärelläni oli sellainen kausi n. 3,5-5 vuotiaana, että mikään muu väri (vaalean lilaa lukuun ottamatta) ei kelvannut kuin vaaleanpunainen. Itse INHOAN vaaleanpunaista, joten ainakaan äidin mieltymyksistä ei ollut kyse. Jos joskus ostin muun värisen vaatteen, ne jäivät pitämättä. Esim. farkkuja tyttö ei halunnut ollenkaan, ennen kuin vähän yli viisi vuotiaana.

Onneksi vaihe menee ohi, ja nyt kun tyttö on lähes kuusi, muutkin väri alkavat kelvata (esim. vihreä). Vielä ei kuitenkaan huli ruskeaa, joka taas olisi minusta kaunis, jopa yhdistettynä siihen vaaleanpunaiseen.

Vierailija
19/47 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun 1v tyttäreni pötköttää lattialla musta-valkeassa bodyssä ja ruskeissa housuissa, eilen taas oli vaaleanpunainen paita ja vaaleanpunaiset housut :) eli kaikenlaisia värejä löytyy, äiti itse taas suosii täysin mustaa :D !

Vierailija
20/47 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vaaleanpunaista ollut kuin ehkä kaksi vaatetta ennen kuin tyttö alkoi itse valitsemaan kaupasta vaatteita. Joten tällä hetkellä 4,5-vuotias haluaa pukeutua lähinnä vaaleanpunaiseen. Itse ostelen kyllä muunkin värisiä edelleen, mutta jos tyttö itse aamulla valitsee vaatteensa niin vaaleanpunaista on päästä varpaisiin. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi