Beaver, olet mun suosikki;)
Olin se, joka tokana laittoi kuvansa...
Lisäksi tunnut muutenkin olevan kanssani samalla aaltopituudella, vaikka olemmekin viiva ja majava;).Sulla on kivat mielipiteet ja rento meininki.
Go!
Kommentit (14)
Kiitos!
Vinkki: rekisteröidy/kirjaudu, niin tunnistetaan ;-)
välillä sellaista huttua suusta, että ei itsekään meinaa kestää:) ap
välillä sellaista huttua suusta, että ei itsekään meinaa kestää:) ap
Oot kai huomannut, että sama vika täällä!
Bittiviidakossa sukeltelen Beaverina, muuten kukaan ei tunnista edes lähikaupassa ;-)
Äitimammaset?
Oon kuullut/nähnyt tuon sanan ja jotain hymyilyä siihen aina liittyy,
mutta muuten oon siitä ulkona kuin tamppoonin naru.
Mitä tuolla tarkoitetaan? En vissiin palstaillut kun tuo oli "in"?
ja sitten vastasi jotain muka omasta mielestään vierailijana ja munasi koko homman kun olikin edelleen kirjautuneena;)
ja sitten vastasi jotain muka omasta mielestään vierailijana ja munasi koko homman kun olikin edelleen kirjautuneena;)
Siis tietävätkö nyt "kaikki" että kuka hän on?
ps. Onko tuo nikki "shaved beaver"?
kiitettävä Beaveria "kansalaisrohkeudesta". Täällä palstalla kun tuntuu olevan enimmäkseen niitä tiukkapipoisia niuhottavia hienostorouvia/ superäitejä.Hyvä saada sentään Rotunaisiakin kehiin!
Huttua pääsee multakin vaikka aika harvoin jaksan edes nähdä vaivaa vastata...
Kaunista kesää kaikille Kunnon Naisille!
-M.-
että millä ihmeellä ne karvat saa pois? Jollain aineella?
Oon joskus ihan fiskarsseilla lyhentänyt kusitupsua ja höylällä raapinut bikinirajoja, mutta näpyille meni aina. Ja joskus on mies karsinut niitä hiustenleikkuupuimurilla. Mutta kun niitä jouhia kasvaa häpsyjen sisäpinnoillakin...
Kerran onnistui exä haukkaamaan hiuskoneella klittaani. Autz!
Veetillä, sillä vaaleanpunaisella lähtee karvat koivista ja kainaloista ja broilerista;D
Veetillä, sillä vaaleanpunaisella lähtee karvat koivista ja kainaloista ja broilerista;D
sellaista levitä-odota-huuhtele, vai vaatiiko jotain kaapimista?
suttuinen, karvainen alapää ja sen esitteleminen tekee rotunaiseksi :D
mä oon kyllä kaukana hienostorouvasta mutta enpä omaa ajeltua, siistä alapäätänikään netissä esittelisi.
Täällä palstalla kun tuntuu olevan enimmäkseen niitä tiukkapipoisia niuhottavia hienostorouvia/ superäitejä.Hyvä saada sentään Rotunaisiakin kehiin!
että sinut tunnistetaan piakkoin.
Paljastat elämääsi pala palalta ja pian palapeli on valmis.
Ikä tiedetään ja raskauksien määrä, raskausviikot. Kun menet synnärille kätilö ja lääkäri tunnistaa sut tavarasta .
Lisäksi kerrot että sulla on ex, ehkä hänkin on ajautunut palstalle lehtijuttujen perusteella ja tunnistaa alapääsi. Jos oli riitainen ero niin äkkiäkös levittää juttua että mun exän majava on maan kuuluisin. Että silleen.
Mieti jatkossa tarkasti mitä kirjoittelet vai haluatko paljastua.
Ihon väri on kyllä tavallista tummempi että siitäkin voi jotain päätellä. Suurimmalla osalla suomalaisista on aikas vaalea iho myös alapäässään.
Ei pillussas mitään vikaa ole, normivärkki.
että sinut tunnistetaan piakkoin. Paljastat elämääsi pala palalta ja pian palapeli on valmis. Ikä tiedetään ja raskauksien määrä, raskausviikot. Kun menet synnärille kätilö ja lääkäri tunnistaa sut tavarasta . Lisäksi kerrot että sulla on ex, ehkä hänkin on ajautunut palstalle lehtijuttujen perusteella ja tunnistaa alapääsi. Jos oli riitainen ero niin äkkiäkös levittää juttua että mun exän majava on maan kuuluisin. Että silleen. Mieti jatkossa tarkasti mitä kirjoittelet vai haluatko paljastua. Ihon väri on kyllä tavallista tummempi että siitäkin voi jotain päätellä. Suurimmalla osalla suomalaisista on aikas vaalea iho myös alapäässään. Ei pillussas mitään vikaa ole, normivärkki.
Joo, on exä niinkuin varmaan aika monella muullakin?
Ja tähän mennessä olen paljastanut alapääkuvani, ikäni, raskauksien määräni, raskausviikkoni, mieheni kalun koon...
Ja noistako minut pitäisi lähikaupassa(kin) tunnistaa?
Ja paljastanpa vielä yhden: minulla todellakin on keskivertosuomalaista tummempi iho. Ja ruskeat silmät!
Varmaan auttaisi jos edes joku tietäisi missäpäin Suomea asustelen.
Siitäkin olen kyllä antanut vihjeen: vanhan läänijaon mukaan Hämeen lääni on rajanaapurimme.
Näistä saa jo paljon selville!
Arvauksia henkilöllisyydestä (tms.) otetaan vastaan.
Ainiin... ja exää kiinnostaa nää majavajutut varmaan aika paljon...
Taidan olla viimeisin keneltä hän on saanut... ja vuosi oli 2003!
oli onnellinen että beaver ole hänen vaimonsa :D