Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos lapsi käyttäytyy väkivaltaisesti tai huonosti, niin mikä on toimivin tapa rauhoittaa hänet?
08.07.2009 |
Haittaako se, jos vanhempi hermostuessaan huutaa, vai onko joissakin tilanteissa jopa parempi huutaa itsekin ja laittaa sen jälkeen lapsi esim jäähylle? Toisaalta tuntuisi omituiselta olla itse vain viilipyttymäisen rauhallinen, vaikka lapsi yrittäisi kuinka saada reaktiota aikaiseksi ärsyttämällä tahallaan huonolla käytöksellään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa