Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäromanttisimmat rinnat?

Vierailija
08.07.2009 |

Minkälaiset on ns ei kiihottavat naisen rinnat.

Isot.

Pienet.

Riippuvat.

Rukkaset.

Tyhjät.

Jne

Itselläni on B-Kupin rinnat, hiukan kainaloonpäin kääntyvät ja kerran eräs mies laukasi:Että nuo ei oikein kiihota?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nimittäin pidän aina rintaliivit päällä tai jonkin topin. En koskaan riisu kaikkia yläpäästä.

Älä anna jonkun ääliön mielipiteen vaikuttaa käyttäytymiseesi! Kaikki rinnat ovat kauniita, ja varsinkin nuoren naisen, kuten sinun. Miehesikin olisi taatusti onnellisempi, jos ihanat rintasi heiluisivat vapaasi hänen kosketeltavinaan.

Lue ajatuksella ja ainakin kahdesti vastaus #15. Siinä nainen puhuu naiselle asiaa. Meille kaikille on ihailijamme, lihaville, laihoille, pitkille ja lyhyille, iso-ja pienirintaisille ja -kaluisille.

Itse olen isokokoinen ja tukeva, rinnat ovat aina olleet suhteessa pienehköt. Mutta se nautinnon määrä, mitä ne ovat minulle tarjonneet on aina ylittänyt kaikki mahdolliset ulkonäköpaineet. Saan orgasmin pelkällä rintojen hyväilyllä ja olen aivan varma, että osaltaan syynä on se etten murehdi makkaroitani tai tissieni "väärää" kokoa/muotoa. Eikä ole yksikään kumppani koskaan tehnyt muuta kuin kehunut.

Nauti siitä mitä sinulla on, anna mennä! Tissit on iloinen asia!

N42

Vierailija
22/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tissit kehiin vaan! Kiitti vaan kommenteista.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantajahan ei sille mitään voi jos ne ovat eri paria, mutta ei se kivalta näytä.

M40

Vierailija
24/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"(laskettelijat, metroseksuaalit ja muut toiminnan sivuroolissa pitävät ääriesteetikot voivat olla toista mieltä)."

Vierailija
25/37 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on rinnat eri kokoiset. Ei voi olla tasan samanlaiset / kokoiset, koska kehon pulikkaat ei ole samanlaiset. Ikävä, jos jollain on niin suuri ero, että sen näkee selvästi silmällä.

Vierailija
26/37 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista "epäseksikkäimmät rinnat" on rinnat, joita kantaja häpeää!

Kuten mainittu, kaikille löytyy oma "Fani". Kuten itsevarma mies on seksikäs, niin on myös itsevarma nainen. Ja rinnat ovat seksikkäät, jos niistä itse pitää.

Vierailija
27/37 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/37 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskomatonta niin sellaiset tapasin nuoruudessa 17v tytöllä.

ja en ole niin riippurintoja sen koomin nähnyt vaikka 4 lasta synnyttäneenkin naisen kanssa olen ollut.

Mään

Vierailija
29/37 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot liivit + urheilu vehttää rinnan ihoa (mut ei kasvata rintaa) :D

Vierailija
30/37 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puhuvat rinnoistaan vaan parhaalle kaverilleen

Vierailija
31/37 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot ja karvaset nännipihat,ihan liian friikkiä

Vierailija
32/37 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..on todella karseat. Minulla oli kerran yhden illan nainen, jolla oli tissien paikalla tupakkiaskin kokoiset tyhjät nahkapussit. Siis ihan tyhjät. Pistin naisen kontalleen ja siten sain hiemen lypsettyä. tiisien pitää olla sellaiset C-kupilliset.

Hahhahhaha. Justiin niin kun mä ennen. Sitten muutama vuosi sitten kävin täyttämässä ne . Kohtuudella. Nyt mulla on tosi luonnolliset joka tavalla vaikka onkin keinotekoiset. Monet on sanonu että eivät olisi ikinä uskonut kun niitä katsoo ja Kokeilee Jos en olisi sanonut. Miehet ja naiset

Vierailija
33/37 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vielä. En mä tosin ikinä näyttänyt kellekkään niitä edes pitkä aikaisemmalle miehelle Kenen kanssa lapsetki on tehty. Koska mä tiesin että ne on hyvin epäkiihottavat.

En mä sitä sano että kaikilla kellä on semmoset että ne ois kamalat tai että niiden pitäisi edes ajatella niin, mutta omista jutuista on aina vaan kriittisempi kuin muiden.

Vierailija
34/37 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..on todella karseat. Minulla oli kerran yhden illan nainen, jolla oli tissien paikalla tupakkiaskin kokoiset tyhjät nahkapussit. Siis ihan tyhjät. Pistin naisen kontalleen ja siten sain hiemen lypsettyä. tiisien pitää olla sellaiset C-kupilliset.

Hahhahhaha. Justiin niin kun mä ennen. Sitten muutama vuosi sitten kävin täyttämässä ne . Kohtuudella. Nyt mulla on tosi luonnolliset joka tavalla vaikka onkin keinotekoiset. Monet on sanonu että eivät olisi ikinä uskonut kun niitä katsoo ja Kokeilee Jos en olisi sanonut. Miehet ja naiset

Missä teetit? Mikä koko? Silarit vai rasvansiirto?

Vierailija
35/37 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tissit esiin! Mutta sille haukkujamiehelle et anna enää muuta kun lähtöpassit.

Vierailija
36/37 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä teetit? Mikä koko? Silarit vai rasvansiirto?

Tampereella, nyt ovat c kuppia ja silikonit. Pehmeät, luonnollisen muotoiset ja käyttäytyy ku luomut. Hölskyy hyppies ja ku makaa valahtaa sivulle lätyks.

Vierailija
37/37 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh.. itse tykkään kun on rintaliivit päällä kun kumppanillani on isot rinnat...itse kuitenkin riisun ne häneltä jossainvaiheessa