Epäromanttisimmat rinnat?
Minkälaiset on ns ei kiihottavat naisen rinnat.
Isot.
Pienet.
Riippuvat.
Rukkaset.
Tyhjät.
Jne
Itselläni on B-Kupin rinnat, hiukan kainaloonpäin kääntyvät ja kerran eräs mies laukasi:Että nuo ei oikein kiihota?
Kommentit (37)
Kantajahan ei sille mitään voi jos ne ovat eri paria, mutta ei se kivalta näytä.
M40
"(laskettelijat, metroseksuaalit ja muut toiminnan sivuroolissa pitävät ääriesteetikot voivat olla toista mieltä)."
kaikilla on rinnat eri kokoiset. Ei voi olla tasan samanlaiset / kokoiset, koska kehon pulikkaat ei ole samanlaiset. Ikävä, jos jollain on niin suuri ero, että sen näkee selvästi silmällä.
Kaikista "epäseksikkäimmät rinnat" on rinnat, joita kantaja häpeää!
Kuten mainittu, kaikille löytyy oma "Fani". Kuten itsevarma mies on seksikäs, niin on myös itsevarma nainen. Ja rinnat ovat seksikkäät, jos niistä itse pitää.
Ja uskomatonta niin sellaiset tapasin nuoruudessa 17v tytöllä.
ja en ole niin riippurintoja sen koomin nähnyt vaikka 4 lasta synnyttäneenkin naisen kanssa olen ollut.
Mään
Huonot liivit + urheilu vehttää rinnan ihoa (mut ei kasvata rintaa) :D
Vierailija kirjoitti:
..on todella karseat. Minulla oli kerran yhden illan nainen, jolla oli tissien paikalla tupakkiaskin kokoiset tyhjät nahkapussit. Siis ihan tyhjät. Pistin naisen kontalleen ja siten sain hiemen lypsettyä. tiisien pitää olla sellaiset C-kupilliset.
Hahhahhaha. Justiin niin kun mä ennen. Sitten muutama vuosi sitten kävin täyttämässä ne . Kohtuudella. Nyt mulla on tosi luonnolliset joka tavalla vaikka onkin keinotekoiset. Monet on sanonu että eivät olisi ikinä uskonut kun niitä katsoo ja Kokeilee Jos en olisi sanonut. Miehet ja naiset
Edellinen vielä. En mä tosin ikinä näyttänyt kellekkään niitä edes pitkä aikaisemmalle miehelle Kenen kanssa lapsetki on tehty. Koska mä tiesin että ne on hyvin epäkiihottavat.
En mä sitä sano että kaikilla kellä on semmoset että ne ois kamalat tai että niiden pitäisi edes ajatella niin, mutta omista jutuista on aina vaan kriittisempi kuin muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..on todella karseat. Minulla oli kerran yhden illan nainen, jolla oli tissien paikalla tupakkiaskin kokoiset tyhjät nahkapussit. Siis ihan tyhjät. Pistin naisen kontalleen ja siten sain hiemen lypsettyä. tiisien pitää olla sellaiset C-kupilliset.
Hahhahhaha. Justiin niin kun mä ennen. Sitten muutama vuosi sitten kävin täyttämässä ne . Kohtuudella. Nyt mulla on tosi luonnolliset joka tavalla vaikka onkin keinotekoiset. Monet on sanonu että eivät olisi ikinä uskonut kun niitä katsoo ja Kokeilee Jos en olisi sanonut. Miehet ja naiset
Missä teetit? Mikä koko? Silarit vai rasvansiirto?
Ap, tissit esiin! Mutta sille haukkujamiehelle et anna enää muuta kun lähtöpassit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä teetit? Mikä koko? Silarit vai rasvansiirto?
Tampereella, nyt ovat c kuppia ja silikonit. Pehmeät, luonnollisen muotoiset ja käyttäytyy ku luomut. Hölskyy hyppies ja ku makaa valahtaa sivulle lätyks.
noh.. itse tykkään kun on rintaliivit päällä kun kumppanillani on isot rinnat...itse kuitenkin riisun ne häneltä jossainvaiheessa
Älä anna jonkun ääliön mielipiteen vaikuttaa käyttäytymiseesi! Kaikki rinnat ovat kauniita, ja varsinkin nuoren naisen, kuten sinun. Miehesikin olisi taatusti onnellisempi, jos ihanat rintasi heiluisivat vapaasi hänen kosketeltavinaan.
Lue ajatuksella ja ainakin kahdesti vastaus #15. Siinä nainen puhuu naiselle asiaa. Meille kaikille on ihailijamme, lihaville, laihoille, pitkille ja lyhyille, iso-ja pienirintaisille ja -kaluisille.
Itse olen isokokoinen ja tukeva, rinnat ovat aina olleet suhteessa pienehköt. Mutta se nautinnon määrä, mitä ne ovat minulle tarjonneet on aina ylittänyt kaikki mahdolliset ulkonäköpaineet. Saan orgasmin pelkällä rintojen hyväilyllä ja olen aivan varma, että osaltaan syynä on se etten murehdi makkaroitani tai tissieni "väärää" kokoa/muotoa. Eikä ole yksikään kumppani koskaan tehnyt muuta kuin kehunut.
Nauti siitä mitä sinulla on, anna mennä! Tissit on iloinen asia!
N42