Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vaan tajua..

Vierailija
07.07.2009 |

Alan tulla siihen tulokseen, että mies ei vaan välitä minusta enää, ei kukaan mies voi muuten olla noin tollo, ettei ymmärrä vaikka suoraan sanotaan!

Meillä harrastetaan vähän seksiä, ja silloin kun harrastetaan, mies saa aina tosi pian, ja koko homma lopahtaa siis yleensä heti alkuunsa. Mies ei näytä ymmärtävän miten ärsyttävälle ja pahalle se tuntuu, ettei sillä näytä olevan mitään merkitystä, miten seksi minun kannaltani sujuu.

Odottaa ja haluaa, että minä antaisin suuseksiä hänelle, mutta jos niin teen, se on sitten siinä. Minä jään silloinkin ilman. Käytännössä siis lähes aina minä jään ilman, ja mies saa.

En jaksa tätä enää. Minä vaan kaipaan kunnon seksiä, usein menee kuukausia, että minun osaltani se harvoin harrastettu seksi "jää kesken", ja joudun odottelemaan että miestä taas kiinostaa, pikapanon verran.

Ei näytä edes suora puhe menevän jakeluun. Erota kai pitää, tai pettää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa on saatu kokea täälläkin.

Ja voit kuvitella, että yritin niin puhua, näyttää ja olla kärsivällinenkin. Vuosia. Ja taas vuosia. Ja sen jälkeen alkoi melko surullinen kausi.

Aloin saada kaikenlaisia fyysisiä kremppoja ja lääkärit pyörittelivt silmiään. Milloin oireili sydän, milloin reistaili selkä, ja milloin nivelet tulehtuivat. Sun semmoista.

Kunnes yksi lääkäri keksi sanoa: kuulehan, voisiko olla, että sinun olisi syytä ryhtyä vähän itsekkäämmäksi.

Joo-o. Arvaas, kiukuttiko. Minun mielenterveyttäni siis alettiin epäillä.

Mutta niinhän tuo oli. Kaiketi. Sillä jos vuosia ja vuosia nielee pahaa mieltään, niin kai siitä alkaa jäädä jotain jälkiä?

Mutta en osanut edes epäillä, että fyysinen oirehdinta liittyisi tavalla tai toisella kotioloihin ja seksielämäämme (= hellyydettömyyteen...)

Lapset alkoivat olla jo sen verran isot, että oli aikaa miettiä itseäänkin. Ja avioliittoa. Joka oli suoraan sanottuna pers....tä. Erotako?

En ehtinyt tehdä ratkaisua, kun satuin tapaamaan miehen, jonka kanssa oli hyvä ja vapauttavaa olla. No - lyhyesti: emme ryhtyneet suhteeseen, en eronut. Mutta mieheni heräsi ihmettelemaan ja hätäilemään missä mennään.

Ja vihdoin, näiden kohta kahdenkymmenen vuoden jälkeen, hän on alkanut nähdä vaivaa myös minun tyydytykseni suhteen.

Surullista tavallaan. Sillä nyt en suuremmin kaipaa hänen läheisyyttään, olihan hän niin kauan vain ottavana osapuolena vierelläni sängyssä.

Ai niin: oirehdinnat ovat silti loppuneet.

Ja sitä toista miestä ajattelen päivittäin. Lämmöllä. Ja kaivatenkin. Olisiko sittenkin pitänyt uskaltautua???

Alan tulla siihen tulokseen, että mies ei vaan välitä minusta enää, ei kukaan mies voi muuten olla noin tollo, ettei ymmärrä vaikka suoraan sanotaan! Meillä harrastetaan vähän seksiä, ja silloin kun harrastetaan, mies saa aina tosi pian, ja koko homma lopahtaa siis yleensä heti alkuunsa. Mies ei näytä ymmärtävän miten ärsyttävälle ja pahalle se tuntuu, ettei sillä näytä olevan mitään merkitystä, miten seksi minun kannaltani sujuu. Odottaa ja haluaa, että minä antaisin suuseksiä hänelle, mutta jos niin teen, se on sitten siinä. Minä jään silloinkin ilman. Käytännössä siis lähes aina minä jään ilman, ja mies saa. En jaksa tätä enää. Minä vaan kaipaan kunnon seksiä, usein menee kuukausia, että minun osaltani se harvoin harrastettu seksi "jää kesken", ja joudun odottelemaan että miestä taas kiinostaa, pikapanon verran. Ei näytä edes suora puhe menevän jakeluun. Erota kai pitää, tai pettää.

Vierailija
2/5 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan olla siinä pisteessä, että en jaksa enää yrittää. Alan olla niin väsynyt, ja masentunut tähän tilanteeseen, että olisin mieluummin vaikka kokonaan yksin. Mitä iloa on miehestä, jos ei osoita kiintymystä, ei huomio..

Minä kaipaan seksiä, hellyyttä, läheisyyttä..En vaan jaksa. Olen puhunut ja sanonut mitä ajattelen, miltä tuntuu jne, mies ehkä hiukan skarppaa hetkeksi, mutta kohta taas kaikki menee samalla kaavalla. Mies istuu illat koneella, tulee niin myöhään nukkumaan, että minä jo nukun. Jos joskus minä valvon pidempään, mies menee aikaisemmin nukkumaan, "kun väsyttää".

Elämä on mennyt ilottomaksi, olen ärtynyt, ja hermostun herkästi..Mikä järki tässä on?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vaihtava pariskunta, jossa on miehellesi kelpaava rouva. Suostuttelet miehesi parinvaihtoon ja annat miehesi sitten nähdä miten tyttö huutaa HII kun vähän alapäätä nuolaisee. Etukäteen varmistat, että miehesi kanssa oleva rouva kuiskuttelee ohjeet miehellesi (tyyliin "huudata mua samoin, nuole tuosta ja sormeta tuosta").

Tai laita suklaakastiketta (vaihtoehtoisesti grillauskastiketta) makua antamaan.

Tai käy kauppaa: yksi varvi b-rappuun yhtä nuoluorkkua vastaan (sinulle ensin sitten tietysti).

Vierailija
4/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että mies laukeaa nopeasti koska harrastatte niin harvoin?

Kai olet myös itse aktiivinen etkä vain odota koska mies mahdollisesti haluaa?

Annat parina kolmena päivänä peräkkäin ja katsot mitä tapahtuu... Todennäköisesti mies ei edes yritä uudestaan seuraavana päivänä mutta pidä huoli että käyt päälle ja kanssa harrastette seksiä peräkkäisinä päivinä.

Vierailija
5/5 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miestä ei kiinnosta kuin harvoin.

ap >:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi