Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko elää ilman seksiä? ........

Vierailija
07.07.2009 |

Olen varmaan ihan pimeä ja outo, mutta en tarvitse seksuaalista tyydytystä. En tiedä miksi?

Ei mua ällötä tai muuta, mutta voisin ihan hyvin elää ilman seksiä!

Kyllä saan orgasminkin jos tahdon, ettei siitä kiinni.

Varmaan hormonijuttuja.

Onkohan ketään muuta vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhdyntää mutta muuta,saan orgasmin vain glitorisärsykkeellä,joten yhdyntä ei ole aina se mieluisin homma. täällä moni puhui että ei voisi olla koska kaipaa miehen kosketusta ja läheisyyttä,meillä ainakin halataan ja pussataan ja flirttaillaan paljon,yms koskettelua muuten joten läheisyys kiintiö on aikalailla täynnä muutenkin.

Vierailija
22/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vähän niinku miestä varten ja mieshormonit aiheuttaa halukkuutta. Naisilla testosteronia on vähän ja anatomia on sellainen ettei seksi miehen kanssa ole välttämättä hyvää tai sen voi tehdä itse. Hurjilta sinkkuvuosilta kertyi kokemusta lähes kolminumeroinen luku miehistä. Ei yhden yön suhteista saanut muuta irti kuin se jännä tunne minkä saa ventovieraasta ihmisestä ja tunne siitä että kelpaa ja ihokontaktia. Seksuaalista tyydytystä olen saanut vain vakkarisuhteissa mutta niissäkin se on työn takana ja helpoiten saisin yksin. Miehen penis vaginassa ei tunnu juuri miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeet ja ehkäisyrengas vieneet halut totaalisesti. Voisin vaikka syödä loppuelämäni e-pilsuja ja halut pysyisivät "kivasti" poiss. Paradoksaalista :-/

Vierailija
24/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan seksiä ja mieheni läheisyyttä. En sitten tiedä, jos en saisi seksiä omalta mieheltäni, miten sitten kävisi...Muita en kaipaa. Tarpeen tullen sooloilen...

Vierailija
25/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on todella komea ja ihana mies muutenkin mutten voi sille mitään että seksi on minusta vastenmielistä ja minulle tulee likainen olo siitä. Vain eka kerta kun harrastimme sitä, oli minulle kiva kokemus, sen jälkeen olen tuntenut sen vain velvollisuudeksi. Miehelle en ole kertonut tuntemuksistani, enkä kerro.

Tämä asia on ollut aina näin.

Vierailija
26/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seksi ei ole koskaan minua kiinnostanut.

21.

Vierailija
27/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo pitkään taas elänyt,mieheltä ei saa mitään. Sisimmässä kaipaan suunnattomasti hyvää seksiä, mutta kun ei niin ei.

Vierailija
28/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä usko yhtään että johtuu naiseudestani. Olen aina ollut (jatkuvasti) halukas ja nyt raskaana ollessa olen jopa ensimmäistä kertaa hullaantunut mieheni kaveriin niin etten voi lakata ajattelemasta häntä ja erilaisia seksileikkejä hänen kanssaan... Tiedän sen pysyvän ajatustasolla joten se siitä. Jos omalta saisi useammin kuin kerran viikossa niin ei edes tarvis haaveilla sen kaverista... Koko ajan vain panettaa (mikä tuskastuttaa omaa miestä joka haluaa sitten entistä vähemmän!) ja haluaisin antautua ison ja vahvan miehen syliin. Raskaus (hormonit, hedelmällinen olo?) lisäävät haluja niin ettei muuhun pysty keskittymään mutta olen ollut todella halukas niin ennen lapsia, imetysaikana kuin uhmaikäisen kanssakin.

Ilman seksiä? Kaipa se onnistuisi. Olisi todella ikävää luopua seksistä, mutta meillä on nytkin ollut miehen kanssa vaiheita ettei seksiä ole herunut kuin kerran kuussa. Hermot oli tiukalla mutta luulen että puutteeseenkin olisi vähitellen turtunut. Suklaata tai muuta korviketta kuluisi paljon ja minusta tulisi varmasti kärttyinen ja lihava ämmä, mutta pystyisin kyllä olemaan ilman ja pysymään uskollisena.

Vierailija
29/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiseen vuoteen ei ole tehnyt mieli eikä miestäkään ole.

-Nainen 21v

Vierailija
30/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa? Eläisitte yksinänne.

Vierailija
31/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi lopettaa seurustelu. Sitä myöten ei enää tarvisi ehkäisyäkään. Jolloin seksikin alkaisi taas maistua. Hih. Kun löytää jonkun miehen, alkaa epätoivoisena ehkäistä, jolloin seksihalut taas katoavat. jne

Vierailija
32/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainaskaan tällä hetkellä. Ehkä joskus kun olen tosi vanha ja muutenkin joka paikkaa sattuu ja on ties mitä pikku vaivoja, ja halut on laskenut, niin voi olla että tilanne on toinen.

Mutta tällä hetkellä en voisi kuvitella että eläisin ilman seksiä. Pidän seksiä ja mua ihan oikeesti myös panettaa säännöllisin väliajoin. Ei nyt ihan joka päivä, mutta kyllä ainaskin siinä kierron keskivaiheessa ja muutoinkin.

Vierailija
33/33 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti... =)