Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko matkustaneet yksin rantalomalle?

Vierailija
07.07.2009 |

Kokemuksia ja vinkkejä kaivataan.

Kohde, hotelli ym.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt itse osaat kohteen ja hotellin valita? Ihan sen mukaan mikä itseä kiinnostaa, ei tuollaista voi kukaan neuvoa kaikista maailman paikoista.

Ja vastaus otsikkoon, olen matkustanut yksi rantalomalle, ja kivaa oli. Kiireettömiä päiviä ja aurinkoa kivassa ympäristössä.

Vierailija
2/8 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko koko huone omassa käytössä vai jaoitko sen jonkun vieraan kanssa? Eli matkustitko ns. naispaikalla?

Monissa oppaissa on että yksiöt on vaatimattomapia kuin kaksiot. Onko kokemuksia? Voisin tosin ottaa kaksionkin lisämaksusta, mut sellaista ei kaikissa kohteissa saa.

Entä kohde, jossa sais olla suht rauhassa? Turkki ei ainakaan tälläinen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat normaalin yhden hengen hotellihuoneen.

Vierailija
4/8 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaako kahden hengen huoneen yksiönä vai kaksiona. Käytännössä yksiö sopii niille jotka eivät paljoa tilaa tarvitse ja kaksio niille jotka haluavat väljyyttä enemmän tai matkustavat esim. 1-2 pienen lapsen kanssa (lapsi/lapset nukkumaan toiseen huoneeseen ja vanhemmat voivat olla rauhassa toisessa huoneessa kun yleensä valvovat myöhempään mitä pikkuiset)

Jos matkustetaan isommalla porukalla on silloinkin kiva että edes yksi kaksio on käytössä, kun sitä aikaa vietetään/iltaa istutaan joskus myös hotellihuoneessa, niin on se "olohuone" missä olla eikä tarvitse yhteen pikkuhuoneeseen sulloutua kaikkien ja istuskella nätissä rivissä sängynlaidoilla...

Vierailija
5/8 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain olla huoneessani koko loman yksin. Oli ihana, rentouttava loma.

Kreetalla ja Kreikassa saa olla yksinäinen nainenkin suht rauhassa.

Vierailija
6/8 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispaikkoja siis vieraan kanssa jaettuja huoneita? Itse olin aikoinaan kymmenen vuotta sitten Gardajärvellä yksin 2vkoa. Huonekaverina mukava, lähes 8-kymppinen veteraanimatkailija.

Vierailija
7/8 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myy enää naispaikkoja, mutta esim Finnmatkat kyllä myy.

Vierailija
8/8 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks menet yksin, ottasit miut mukaan kun mulla ei ketään kaveria ja yksin en kyllä uskaltais kun ei kielitaitoakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi