Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tämän palstan parasta antia sinulle?

Vierailija
07.07.2009 |

Itse olen tässä herännyt huomaamaan parikin asiaa. Ensinnäkin sen miten hyvä mies minulla onkaan ja toiseksi sen miten hyvin asiani ovat noin muutenkin. Kiitos av!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan järkyttäviä tyyppejä nämä av:t sietävätkin, mutta onneksi sietävät, niin ne normaalit miehet jää muille.

Ja samoin se, että miten hyvä itsetuntoni onkaan, kun muiden mielipiteillä tai muodilla tai trendeillä tai millään ulkonäköihanteilla ei ole väliä, voin vapaasti nauttia omasta elämästäni muiden ihmisten mielipiteistä riippumatta.

Ja myös sen, miten täydellisesti "muiden ihmisten kyylä-moodi" minulta puuttuu. Elämässäni on sisältöä muutenkin.

Vierailija
2/6 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tosikkomaisesti ja tiukkapipoisesti naiset suhtautuvat itseensä ja vartaloihinsa ja varsinkin toisten naisten(!) vartaloihin ja ominaisuuksiin.

Kuinka pienet piirit ja tyhjä elämä on monella.

Kuinka haluttomia naiset ovat sitoutumaan lapsiinsa.

Kuinka hirveitä miehiä naiset sietävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yksinkertaisen tuntuiset itseään superäiteinä pitävät pätevät täällä mitä ihmeellisemmillä tavoilla. Ja mä provoan väliin ja hihittelen kun varsinkin nää uudet neitsyet menee jokaiseen mukaan ja raamatuista sivut irtoilee, kun niillä huonompia ihmisiä päähän hakataan:D :D

Ootte te hauskoja...

Vierailija
4/6 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa aina enemmän ihmetystä aiheuttaa naisten narinat joka asiasta ja yleinen ajatuksen kulku. Taidan olla onnekas kun vaimoke ei valita saati käytä blondijärkeä.

Vierailija
5/6 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten yksinkertaisia ihmiset ovat.

Vierailija
6/6 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli päteminen. Täällä näkee, miten paljon parempi ihminen paitsi minä myös mun ystävät ovat ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi