Oonks mä ainoo vai tekeekö kaikki muillekin jatkuvasti ohareita?
Mikä minus on vikana? Ystävät(?) sanoo et joo mä tulen käymään ja sit ei tulekaan. :( Onks tää ihan tavallista?
Kommentit (4)
En tiiä miks, mut naisilla se tuntuu olevan hyvinkin yleistä. Tiiän, et ei olla ainuita. Aina on tulee joku este. Mä oon jo vuosia uskonu vasta kun näen. Eli varaudun jo etukäteen ettei tuu kuitekaa, on sit kiva yllätys kun jos tuleekin. Nykyisin en juuri kylään pyytele, en jaksa "ei:tä" enkä turhia lupauksia.
vastaava tapaus on miespuolinen kaveri, on muuten tosi vittumaista. Ehkä on hänen suustaaan yhtäkuin ei. Eikä aina jaksa olla se kysyvä osapuoli. Apu sille kyllä kelpaa kun sitä tarvii... olkoot!
Jos jossain niin niissä ystävissäsi.
Tiedän, tuo tuntuu todella kurjalta tuollainen!
sanois et en mä tulekaan. Ni sit ei tarvisi turhaan odotella. En mä siitä loukkaantuisi. Enemmän loukkaannun jos sanotaan et tullaan ja sit ei tullakaan ja kun kyselee perään niin ei vastata! :( Töykeetä!
En tiiä miks, mut naisilla se tuntuu olevan hyvinkin yleistä. Tiiän, et ei olla ainuita. Aina on tulee joku este. Mä oon jo vuosia uskonu vasta kun näen. Eli varaudun jo etukäteen ettei tuu kuitekaa, on sit kiva yllätys kun jos tuleekin. Nykyisin en juuri kylään pyytele, en jaksa "ei:tä" enkä turhia lupauksia.