Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 2kk vauvan saa nukahtamaan ilman tissiä?

Vierailija
22.06.2009 |

Vai saako mitenkään? Auttaako vain se, että vauva vanhenee? Kyllähän minä tissillä nukutan, mutta huomenna olen 6 tuntia pakosti poissa vauvan viereltä, eikä vauva jaksa olla noin pitkään hereillä. Ongelma on se, että vaikkei jaksa, ei silti nukahda ilman tissiä, vaikka miten väsynyt olisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä menee lapsen viereen makoilemaan, tämä nukahtaa heti, ilman mitään tissikitinöitä. : S Itse tietenkin haisen kai maidolle, joten homma ei suju ihan yhtä nopeasti. Syötän vauvan täpötäyteen, röyhtäytän, ja laitan hereillä viereeni petiin. Siinä vauva sitten hetken aikaa heiluttelee käsiään ja saattaa kitistäkin, mutta nukahtaa aina.

Vauva tosin kärsii myös refluksista (aloitin just ketjun), joten joinakin iltoina ei auta muu, kuin tissitellä uneen, kun hapot vaivaavat niin pahasti. "hyvinä" iltoina poika kuitenkin nukahtaa itsekseen.

Pistä mies nukuttamaan ja kokeile tuttia. Antakaa vaikka pumpattua maitoa tuttipullosta, niin, että vauva on ihan tupaten täynnä ja röyhtäyttäkää hyvin.: )Rauhallinen ja hämärä makkari auttaa myös.

Vierailija
2/2 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vauvan voi opettaa nukahtamaan ilman tissiä (älä kysy miten, meidän puolivuotias nukahtaa edelleen pääsääntöisesti tissille), mutta tuskin ihan huomiseen mennessä. Jos vauva ei nukahda ilman tissiä, niin sitten ei nukahda, ei se nyt kuitenkaan mitenkään vakavaa ole, jos vauva kerran sen kuusi tuntia valvookin. Sinulla voi toki olla vastassasi sitten yliväsynyt huutava käärö.

Toisaalta voi käydä niinkin, että kun et ole tisseinesi paikalla vauvaa nukuttamassa, niin hän nukahtaakin esimerkiksi kanniskeluun tai silittelyyn. Vauvoilla on kummallinen kyky vaistota, milloin tissit ovat talossa, vaikka olisivatkin eri huoneessa :D

Ja jos kävisikin niin, että onnistuisit nukuttamaan vauvan tissille juuri ennen lähtöäsi, niin eihän vauvan sitten tarvitsisi ihan noin pitkään valvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme