Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmas lapsi eri sukupuolta

Vierailija
06.07.2009 |

Olen raskaana ja odotan kolmatta lastamme. Kaksi aiempaa on tyttöjä. Minua on alkanut "pelottamaa", jos saan pojan niin tiedänkö poikien maailmasta mitään? Tyttöjen maailmasta olen hyvin perillä ja olenhan itsekin tyttö ;). Onko muilla ollut samanlaisia ajatuksia tai kokemuksia kun kolmas lapsi on erisukupuolta kuin kaksi aiempaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun toisen sukupuolen maailma on jo aika hyvin selvillä, niin olisi kiva tutustua siihen toiseenkin sukupuoleen maailmoineen. Vaikka vaan vaihtelun vuoksi.

Vierailija
2/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös päinvastoin odotan juuri sitä että pääsen tutustumaan lähemmin kohta tytön kasvatukseen.

Meillä on kaksi poikaa, niin niiden "systeemit" tulleet jo tutuiksi :D

Kivaa kun nyt tulee tyttö, niin pääsee tähän toisenkin sukupuolen maailmaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi aikaisempaa tyttöä ja nyt kolmas onkin poika.ennen ultraa ja sukupuolen selviämistä,ajatus pojasta pelotti.Ei enään,jotenkin tuntuu hyvältä odottaa poikaa.

Vierailija
4/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole "kuin" 2 lasta. Esikoinen on tyttö, toista kun odotin tiesin että poikakin voi tulla ja ei mun pelottanut yhtään. Kyllä äidinvaisto hoitaa nää hommat ja onhan se mies olemassa.

Mikään ei ole ihanampaa kuin se että on kahta eri sukupuolta perheessä, se on rikkaus.

Vierailija
5/5 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun se syntyi, se olikin "vain vauva" - ei mitenkään erityisen poikamainen vaan samanlainen pikkuinen kuin tyttövauvatkin. Ja sitten kun se alkoi kasvaa isommaksi pojaksi, se olikin jo mun oma tuttu lapseni eikä mikään muukalainen itselleni vieraasta poikalandiasta.