Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi luoja tuota miestä

Vierailija
06.07.2009 |

hän on lomalla, mä kipeä (kesäflunssa + kuumetta). Meillä 3-v lapsi ja ootan toista, on myös pahoinvointia.

Sovittiin etukäteen että nyt kun oon kipeä isä vie ulkoilemaan, että saan levätä. isä se silti nukkuu joka aamu klo 11- 11.30 asti (valvoo yöllä). Sitten menevät ulos, ilman kahvia ym.

En jaksaisi taas sanoa siitä... Lapsi on tottunut normaaliin rytmiin ja nyt tulivat jo kotiin syömään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät ulos?

Vierailija
2/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää 3-vuotiaan kanssa ole niin nuukaa jos ruoka on vähän normaalia myöhemmin (tai aikaisemmin). Loma on lomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko isä? Lapsi on syönyt aamupalan kun on herännyt.

Olivat ulkona 40 min ja tulivat syömään, kun lapsella on totta kai nälkä ja isä ei oo syönyt aamupalaa...

Nyt syövät tuolla bolognesea minkä tein kun isä nukkui, keitin nyt noin 12 aikaan siihen spagetit, kun arvasin että tulevat.

Sitten isi menee kauppaan yksin tietenkin, ja sitten onkin jo ilta ja pitää katsoa tv:tä.

Kun on arki tai mä terve, me ulkoillaan joka aamu leikkipuistossa 9-11.30-12., syödään ja mahdolllisesti nukutaan. Jos keli on ok, niin uusi ulkoilu vielä siinä iltaruuan ja pikkukakkosen jälkeen. Joskus mennään hetkeksi ulos omalle pihalle myös siinä 15-16 aikaan.

Joten tuo 40 min ei tosiaankaan riitä.

ap

Vierailija
4/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan myöhemmin. Kyllä meilläkin joustetaan noin tunti, mutta se riippuu heräämisistä ym. Nyt lapsi on syönyt viimeksi joskus 8 aikaan, onhan sillä nälkä.

Eväitä (edes näkkäriä) ei voi ottaa mukaan, kun he tulee sitten kotiin syömään...

Syöminen ei tässä ollut se pointti, vaan se että isä herää ulkoilemaan kun muut lapset lähtevät jo kotiin leikkipuistosta, ja on niin vähän aikaa, että sitä ei voi kunnon ulkoiluksi sanoa.

Mulla on kuumetta 38 astetta, ja räkätauti, joten en oikein voi lähteä täydentämään ulkoilua.

ap

Vierailija
5/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ketään muuta saanut?

Vierailija
6/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon 10 v nuorempi.

Olisin saanut muitakin. Pitää vissin taas muistuttaa asiasta...

muuten on hyvä mies, siis ei mitään ryyppäämistä ym.

Ei ehkä vaan tajua, että kellonajallakin on väliä.

ap

Vierailija
7/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin mikä on ongelma? Ei niitä kellonaikoja kannata niin tuijottaa ja jos valittaa niin ohjaa valitukset isälle.

Vierailija
8/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tahtoo ulos kyllä, ja aikoo mennä mun kanssa, jolloin oon sanonut, etten voi, kun oon kipeä.

Ja energiaa on sisällä sotkemiseen ym. huomattavasti enemmän kuin jos saisi purkaa sen ulkona.

Valitin jo ukollekin, mutta jaan täällä vertaistukiryhmälle kokemuksiani :-).

ap

Jos ei niin mikä on ongelma? Ei niitä kellonaikoja kannata niin tuijottaa ja jos valittaa niin ohjaa valitukset isälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme