Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSTEN VIIKKO 28

06.07.2009 |

Aurinkoista viikkoa kaikille ja plussasäteitä!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MUIKEALLE!!!!

Tervetuloa uusvanhoille ja uusille!!!

Pahoittelut tädin nujertaneille!

Sennylle rutistus, noita samoja ajatuksia käy varmaan itse kullakin mielessä, mulla ainakin. onko sitä ihan dojoing, kun tähän soppaan haluaa vielä lisää hämmennettävää. Ja nyt meilläkin koko ajan perusmeininki helpottuu. Tai no itseasiassa meiniki muuttaa muotoaan, mutta ei nyt ihan jokaista askelta tarvitse enää perään katsoa. HUOOOHHHH...

on: kierron puoli väli, pikkuisen olen jarrutellut sitten kuitenkin, kun jos olis sittenkin parempi antaa rupin vielä levätä viime kuun koitoksen jälkeen. Että TJOT meininkiä yritän minäkin viljellä.

Jemppistä naiset ja toivottelen nyt oikein ison kasan plussia piinailijoiden piikkiiin!!!!

minnis kp14

Vierailija
2/25 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon plussaonnea teille kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki uudet! Toivottavasti visiittinne täällä jää lyhyeksi :)

Pakko kirjoittaa omaa napaa: minä vannoin että olen laskematta kiertopäiviä enkä stressaa mistään. Mutta kuinka ollakaan, tänään alkoi vuoto, ja sitä tulee ihan kunnolla! Nyt sitten laskin kp:t ja tänään oli ollut kp 13!!! Mitä ihmettä (hittoa)! Varasin ajan gynelle viikon loppupuolelle.

Ennen ekan yritystä jouduin syömään Terolutia kun mulla oli kierto ihan sekaisin e-pillereiden jäljiltä, tuolloin kävin tutkimuksissa joissa sanottiin että vauvojen saaminen ei mun kohdalla välttämättä ole itsestäänselvyys. Ensimmäinen sai kuitenkin nopeasti alkunsa, samoin toka. Nyt en meinaa kyllä jäädä odottamaan yhtään jos kierto ontaas on mitä on. Varmaan sama juttu nyt kuin tuo kierukka poistettiin. Onko muilla ollut kierto sekaisin kierukan poiston jälkeen?

Onko ketään muuten lykästänyt viikonloppuna :)

Vierailija
4/25 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa cicero ja toivottu3mas. Toivotaan, että vierailunne jää lyhyeksi.

Hauskaa lomareissua minnille!

Tillinäiti ei oo mulla kokemusta epäsäännöllisestä kierrosta. Hyvä, että pääset jo niin aikasin gynelle, osaa varmaan auttaa ja antaa vastauksia.

ON: Ovis oli la joten täti odotettavissa kahden viikon päästä la. Simpat laitettiin matkaan ja nyt vaan taas odotellaan. Huh huh, eipä tässä muuta voi sanoo. Liuskatestejä on kaapissa (ostin CM:sta, kun sai niin halvalla ja oon vissiin kärsimättömäksi tullut), onko kellään kokemusta ovatko miten luotettavia? Empä aiemmin testejä ookaan kaappiin varannut, mut nyt meinaan olla oikein höperö ja testata jo tätipäivänä :), vaikka kyllähän tuloksen tietää varmaan jo PMS oireista tai niiden puuttumisesta ennen täti päivääkin.

kisu kp 15

Vierailija
5/25 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko samoissa mennään, Kisu. Eilen tikutin ovisplussan ja töitä on tehty, saa nähdä mikä on tulos. Ällöttää jo valmiiksi ajatus Lugeista joita pitäis alkaa työnnellä tonne alakertaan huomisesta alkaen, ei miellyttävää. Mulla ei ole kokemusta niistä liuskatesteistä.

Olen pitkästä aikaa taas innostunut kuntoilemaan ja käymään salilla useammin, ja kas, johan alkaa näkyä tulosta kropassa ja painossa... mut kuitenkin haluaisin sen pallomahan tohon eteen ;-)

Eewokki, kp 15

Vierailija
6/25 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viime viikolla juuri käynyt täällä, joten ihmisten tilannepäivitykset ovat jääneet hieman hämärän peittoon. Onnea kuitenkin kaikille mahdollisesti plussanneille. :)

Minulla on meneillään 27/28, eikä mitään raskaus- tai menkkaoireita. Useimmiten tähän mennessä on jo alkanut tuhru, jonka lisäksi on ollut rintojen arkuutta ym. Olenkin varovaisen toiveikas, josko tämä oireettomuus vaikka viittaisi raskauteen... :)

MuikeaMustikka kp 27/28, yk 3

Vierailija
7/25 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet kasvot, ja kaikille tasapuolisesti plussia tälläkin viikolla!!

ON: Muutto edessä tällä viikolla, joten kiireistä on, sekamelskasta kirjoittelen. Toisaaalta pakkaaminen on ihan mukavaa kaksin miehen kanssa.

Tänään (5+5) käytiin siinä pakkaamisen lomassa uä:ssä, yksi alkio löytyi oikeasta paikasta, ja ulkoisen pelko siis vihdoin ohi. Kyllä tässä on joka kolotusta jännitettykin, ja turvotus/ummetus (sitä on!) tulkittu nesteeksi mahassa jne... Sykekin näkyi ja alkio vastasi 6+1 viikkoa, eli kai se plussa on nyt uskottava ja siirryttävä kohta kurkkimaan odotuspalstaa.

Eli tulkaahan kaikki nopsaan maaliskuisiin sinne!! Käyn toki kurkkimassa täällä ja tsemppaamassa yrityksissä :D

Terkuin ja plussasäteiden toivotuksin Adalmina

Vierailija
8/25 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kukaan enää muistaa minua?! Kirjoittelin talven ja alkukevään teidän seurassa. Sitten jäin pois palstalta, kun tuntui että pää ei enää kestä yrittämistä. Ollaankin oltu suht hiljaiselolla tämän asian suhteen. Nyt tilanne on sellainen, että tässä on muutaman päivän ajan ollut jos jonkin moista oiretta (mukamas) ja huomenna ajattelin testata herkällä testillä. Tilasin netin kautta testejä ja odottelen niitä huomenna saapuvaksi.

Olen pihalla kuin lumiukko, mitä palstalla on tapahtunut. Käyn lukemassa vähän teidän kuulumisia, jos vaikka pääsisin hieman kärrylle mitä on tapahtunut.

Marju

Vierailija
9/25 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan edelleen tätiä, jos ei oo aamulla tullut, niin meen ostaan testin :)

-Toivottu3mas 27/23-29

Vierailija
10/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin sain tunnarinikin taas toimimaan. Olin täällä virallisesti useampi vuosi sitten ja nyt virallisesti mukana. :)

Meillä siis kaksi poitsua (5 ja 3,5v) ja kolmatta lasta kuumeillaan kovasti - tai siis minä kuumeilen. Meillä ei ole ollut ehkäisyä vuodesta 2007 lähtien, mutta olemme käyttäneet luomuehkäisyä eli tuota oviksen välttelyä. Nyt tässä kuussa meni ns. pieleen sen suhteen, mikä ei mua haittaa lain. Kiertoni ilmeisesti 37 pv ja ovis oli viime viikolla eli jos oikein tunsin, niin olisi ollut kaksi kertaa tässä kierrossa. Mies oli yllättävän positiivinen, kun asian laidan kerroin. Nyt jännätään miten käy.

kp 32/37

Vierailija
11/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

marju73 minä muistan sinut. :) Peukutuksia sinulle, että olisi nyt plussaa. bd bd bd bd!! =)

ON: täti ei ole vielä saapunut, mutta menkkakivut vaan kovenee. :( Huomenna pitäisi viimeistään alkaa, jos nyt ei ole sitten myöhässä.

Minulla sattui olemaan yksi RFSU:n testi ja tein sen aamulla, mutta tulos oli sitten outo.. :O Sallitun ajan siällä tuli suht vahva haamu (kuulsi läpi), mutta sitten kun testi kuivui, niin haamukin "hävisi", tai muuttui lähes huomaamattomaksi. Näin on kyllä ennenkin käynyt, että viiva tavallaan kuultaa läpi ja sitten kuitenkin on negaa. Joten kaipa nytkin on niin.

RFSU:n testit on ilmeisesti "haamu herkkiä". ??

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon! =)

Kp 27/n.28

Vierailija
12/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jännät hetket, kp 28/28 eikä vieläkään mitään oireita tai vuotoja (yleensä niitä on monta pv ennen menkkoja). Jospa tässä vielä pari päivää katselisi tilannetta, toivomatta liikoja...

MuikeaMustikka kp 28/28, yk 3

Vierailija
13/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali olotilani eli pohjaton väsymys. Olen päiväuni-ihminen muutoinkin. Mahaa ja selkää juili levätessäni. No, nyt vessassa käydessäni tuli sellainen (älä lue, jos haluat säästyä faktalta.(: ) noin 10 cm pitkä liman ja tuoreen veren sekoitus eikä enempää tullut. Heräili toiveet kiinnittymisestä, koska ovuloin aika prikulleen viikko sitten, kun lämmöt oli todella korkealla ke-to. Tämä on ihan kamala viikko...Edellisistä en muista moista, mutta kirkkaan liman kylläkin.Kerran olen läpikäynyt kierron, joka oli noin 47 ja puolivälissä tuli viisi päivää tuhrua. Epäilen heti alkuunsa keskeytynyttä kiinnittymistä.

olisiko kp 32/37 edelleen?

Vierailija
14/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ainakin näytti lupaavalta, kun luin viestejänne, jännää :)

Mulla on ollut viikon ajan välillä huono-olo, tunne, et rinnat olisi täynnä maitoa? joo.. onneksi ei sentään. Ja tän päivää kirkasta limaa..

Tänään käytiin miehen kanssa apteekissa ostamassa testi, jouduin sit piilottaan sen yhdelle hyllylle, kun huomasin sukulaisia samassa apteekissa ja piti vielä tulla juttusille, hih, piti sit katsella ylimääräisenä siinä vitamiineja ;)

Testi näytti negaa tai sit haaleata haamua, ota nyt tästäkin selvää..

Täytyy siis odotella joko tätiä tai uutta testipäivää, toivottavasti viimeistä vaihtoehtoa.

-Toivottu3mas 28/23-29 (edelliset 3 kiertoa 23)

Vierailija
15/25 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida vielä tohtia odotuspuolelle, kaikki on niin alussa ja epävarmaakin...

Joka tapauksessa toivottelen itse kullekin plussatuulia ja tsemppiä yritykseen!

MuikeaMustikka rv 4+0 (tuntuupa tooosi pieniltä nuo viikot!)

Vierailija
16/25 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eewokki toivottavasti loppukierto lugeineen sujuu nopsaan!

Adalmina hienoa, että alkio löytyi sieltä mistä pitääkin ja onnea o-puolelle!

Marju kyllä minä sinut muistan. Joitakin sen ajan yrittäjiä vielä jäljellä on. Moni tosin plussailee 3-4 kierron kohdalla viimeistään, joten porukka on kovasti vaihtunut. Toivotaan sullekin plussaa!

Mikä on tilanne 2poj@näiti? Peukut on täällä sun plussaamiselle pystyssä! Minäkin kyselin noista liuska testien luotettavuudesta. Tietääkö joku niistä tarkemmin?

Toivotaan toivottu3mas, että saat vielä tässä kierrossa uudelleen testata. Oliko testisi miten herkkä?

HIENOA muikkis!!! Kyllä oireesi tai tarkemmin niiden puuttuminen kuulostivatkin hyville. Toivotaan, että pikkuinen jaksaa pysyä matkassa ja onnea odotukseen.

ON: Täällä alkaa olla kiinnittymispäivät lähellä. Viimekierrossa kiinnittymisen tunsin, nyt seurailen kroppaani, jospa sen ihanan nipistelyn taas tuntisi :)! Loma alkaa loppua, joten töihin paluu harmittaa.

kisu

Vierailija
17/25 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun näkee noita mukavia plussauutisia!!!

Täällä päivät tuntuu pitkiltä, tulis jo se täti tänne!

Meillähän ei ollut tässä kierrossa yritystä, vaan jätettiin ehkäisy (kumit) pois, uskoin niin, että juuri oviksen jälkeen vasta..

Mulla vaan taitaa olla nyt kierrot sekaisin, tietty toivetta elättelin, kun meni tässä kuussa näin pitkälle kierto.

Ois kivaa päästä tauhuilemaan ja haaveilemaan, niin kuin oltiin suunniteltu :) Tätiii...

-Toivottu3mas 29/23-29

Vierailija
18/25 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille ja onnea matkaan piinalaisille :)

Minä olen viettänyt täältä hiljaiseloa kun olen taas pyörtänyt päätökseni vauvan yrityksen aloituksesta syksyllä. En vaan pysty varmaa päätöstä tekemään. Luotan kohtaloon kun luomuehkäisyä käytämme ja sen vuoksi kaikki on mahdollista...

Jännitän kuitenkin taas tädin tuloa kun nyt on menossa kp 39/??. Tein jo ekan negatiivisen testinkin (Sittarin liuskatesteillä minäkin testaan kun ovat halpoja). Mies halasi mua ennen testin tekoa ja sanoi, että oli testin tulos mikä tahansa olemme onnellisia. Sit se tuijotti yhtä punaista viivaa silmät kiiluen, että "MITÄ TUO TARKOITTAA??" ja selvästi toivoi, että tulos olisi ollut positiivinen :) Sanoikin sitten, että kyllä hän on ruvennut miettimään, että olisihan se ihan kiva vielä yksi saada... Uuden autonkin valinnassakin kiinnitti huomiota, että mahduttaisi kolmenkin lapsen kanssa kyytiin.

...voi kun nyt saataisi työtilanne vakaaksi ni voisi hurahtaa taas kunnon vauvakuumeeseen... :/

Vierailija
19/25 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu tuo plussa!

Ja jänniä päiviä kaikille muille piinailijoille...

Vierailija
20/25 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti saapui yöllä. :( Niinpä niin... No, ensi viikolla on lääkäri (gyne), niin katsotaan mitä hän sanoo ja saanko läheteen jonnekin tutkimuksiin. Mutta sitä olen miettinyt etten välttämättä lapsettomuushoitoihin lähde, jos siihen olisi tarvetta. Kyllä nämä kaksi sitten saa riittää. Ja kovin kauan en enää ala yrittämään; tämän vuoden loppuun on sopiva aika. Minua niin kyrsii tämä, että kohta on ollut kaksi vuotta yrittämistä eikä mitään tapahdu. :/

Mieskin on tällä hetkellä antibioottikuurilla (10 päivää) ja joutuu ottamaan vahvoja särkylääkkeitä. Se siitä siittiöiden laadusta sitten. :( Sori valitus, mutta tuntuu että kaikki tähän asiaan liittyvä menee pieleen.

Onnittelut MuikeaMustikka! :)

En muuten vieläkään pääse kirjautumaan tänne sivuille kun rekisteröimisen vahvistuksen kautta. Nimimerkkiäkään en viitsisi vaihtaa.

Kp 1/n.28, yk??