Miten suhtautuisit sukulaisiin,
jotka edessäpäin esittävät kovasti maireaa, sanovat haluavansa auttaa (meillä kuopus sairastellut paljon, sairaalareissuja jne.) ja takanapäin ovatkin haukkuneet koko ajan? Sekä keskenään että muille.
Kommentit (5)
vaiko vain puhuneet? Jos ovat auttaneet he eivät ehkä koe saaneensa tarpeeksi kiitosta. Tai jos ette ole pyytäneet heiltä apua, he ovat ehkä loukkaantuneet siitä? Ihmiset ottaa itseensä niin oudoista asioista, että jos sillä alkaa päätään vaivata se on loputon tie.
En tiedä miten suhtautuisin. En suoralta kädeltä muista, että kukaan olisi tullut kertomaan minulle että sukulaiset tai ystävät olisivat minua/ meitä haukkuneet selän takana. Ja mihin se kertoja paljastuksellaan pyrkii?
Minä haukun välillä siskoani hänen selkänsä takana (miehelleni), mutta olemme silti läheiset ja aktiivisesti tekemisissä. Jotkut siskon tempaukset ottaa päähän, mutta niiden ottaminen puheeksi hänen kanssaan johtaisi vain riitaan joka ei taas johtaisi mihinkään. Silti on pakko joskus päästää höyryjä. :)
näyttää siltä, että teette miten vain niin teette väärin.
mutta meistä kyllä eivät. Sekaantuneet ja sotkeutuneet kaikkeen ja aiheuttaneet erittäin paljon mielipahaa.
Toinen lapsi on ollut kerran sukulaisella yötä, kun toinen joutui sairaalaan ambulansilla, emmekä löytäneet nopeasti muutakaan paikkaa...
Ap
selän takana niin anna puhua. Eivätköhän muut tiedä millaisia he ovat, sillä harvoin pahaa puhutaan vain yhdestä perheestä.
Mutta nyt nämä samaiset sukulaiset sitten haukkuvat ja solvaavat siitä, että emme ole enää tekemisissä heidän kanssaan...
Ap