Kaveriltani tuli niin tunnollisesti tehty joulukortti, että mietin millainen tiukkis se on sängyssä
Itsetehdyssä kortissa kaikki koristeet oli viivasuoraan leikatut, ei liimatahroja ja tekstitarrakin oli viivasuorassa ja tismalleen keskellä.
Ei mahda kaverini olla mikään rento seksipeto sängyssä. No, sillä onkin insinööri miehenä
Kommentit (33)
boheemi taas voi olla kiinnostunut vain omasta nautinnostaan
mahtaakohan olla koskaan ottanut poskeen
korjaa heti analyysia sen verran, että mies on kyllä perussiisti, varsinkin henkilökohtaiselta hygienialtaan - vähintään kerran päivässä kylpee. Arvostaa kyllä sotkuisen vaimon mällinnielentää, joka tosiaan johtuu siitä ettei jaksa lähteä sylkemään. Laitan myös niin pahaa ruokaa, ettei mälli sen jälkeen edes maistu pahalta.
Mielessäni jo haaveilin, että täällä oikeasti joku osaisi arvata ihmisen sänkykäytöksen joulukorttien perusteella. Ap tule takaisin. Jos nämä sänkyjutut alkavat tuntua sittenkin liian hankalilta, voisit ehkä yrittää vetää joulukorteista johtopäätöksiä koskien lähettäjän joulupöydän tarjoomuksia?
lapsen kanssa yhdessä. Ovat vinot, liimassa ja hopeatussikin hyytyi kesken homman, joten tekstejä on jatkettu lyijykynällä.
Sängyssä olen estoinen, sellainen "pimeässä ja peiton alla" -tyyppi.
Tosin, jos olisin ihan itse hoitanut ton joulukorttihomman, olisin ostanut jotkut tyylikkäät Unicef-kortit. Hmmm, mielenkiintoinen aloitus kyllä. Täytyypä katsoa kaikki joulukortit läpi "sillä silmällä". Sen olen jo aikaisemmin todennut, että Tiimari-korteilla on suora yhteys älylliseen köyhyyteen. Niitä tulee aina miehen sukulaisilta.
Joulukortit (ostetut) jäi postittamatta, mutta eipä oo seksieloakaan...
ennen kuin sitten lähetelet saman viestin monelle palstalle? Minä mietin sitä,
uskoisin, että tuossa voi olla jotain perääkin...
Ja ihmiset usein on luonteeltaan tiukkoja ja tarkkoja tai sitten boheemiin päin meneviä. Meillä on niin että mies on tiukka nipo ja minä boheemi. Minä keksin sängyssä uudet jutut ja mies kyllä tykkä ja innostuu, mutta ei jotenkin "kehtaa" ehdottaa.
ajatuksen juoksua tässä, että *nostan*
mua sitten varmaan pidetään tosi estottomana seksipetona. =D Mikäs siinä!
Kaikki käsityöt mitä ikinä teen onvat juuri niinkuin pitää. Mutta sängyssä olen villi ja vapaa, ei tarvitse ajatella mitään vaan antaa fiiliksen viedä.. ahhh. se on niin vapauttavaa..
hikistä ja kusenhajuista munaa rouvalle suuhun ja samainen rouva sotkuinen myös nielee mällit eikä jaksa nousta pesemään itseään enää pakollisen perheseksin jälkeen