Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen nainen ei tiedä, miltä oma alapää näyttää??

Vierailija
05.07.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen omani aina vessassa pyyhkiessä ja suihkussa.

Vierailija
2/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kunnolla kyllä värkkejään näe suihkussa, ellei sitten istu suihkun lattialla, levitä ja tiiraile peilillä. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itsekin lopettaa sen tarkistamisen vanhempana. Mitä väliä sillä? Jos on jotain ongelmaa niin sitten toki kannattaa tarkistaa.

Vierailija
4/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut tarvetta tutkia

Vierailija
5/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sitä kukaan koko ajan tarkastelee. Tässä käsittääkseni tarkoitettiin ihmistä joka ei ole koskaan alapäätään nähnyt.

Vierailija
6/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut tarvetta tutkia

Kyllä mua ainakin kiinnostaa tietää miltä eri osani näyttävät. Eri tavalla sitä pimpsaa tietenkin tutkii kun ei se muille näy. Ei siis samalla lailla kuin vaikka naamaa tai tukkaa tai vaikka että miltä takapuoli näyttää jossain tietyssä hameessa.

Vierailija
7/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa eräällä naisella oli lapsi, mutta ei tiennyt oman alapäänsä anatomiasta mitään. naiselle opetettiin, missä on klitoris, virtsa-aukko, emätin jne. ja häntä opetettiin myös koskettamaan itseään (ilmeisesti ainoa käsikosketus alapäähän oli pesun aikana). tämä nainen ei myöskään koskaan ollut saanut orgasmia. opettivat sitten masturbaatiota samalla. en muista syytä, miksi nainen oli tällainen.

Vierailija
8/8 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tiennyt, mutta en ole vuosikausiin jaksanut katsoa. En esim. kertaakaan toisen lapseni syntymän jälkeen.

Ei vain kiinnosta niin paljon.