Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menevätkö uudet lastenvaatteet kaupaksi kirpparilla?

Vierailija
05.07.2009 |

Nyt kun on alennusmyynti? On tullut kevään alennusmyynneistä hamstrattua vähän liikaa vaatteita tulevalle vauvalle ja niistä ajattelin päästä eroon nyt kun mulla on kirppispöytä. Suurinosa vaatteista on ostettu puoletpois-alehinnoista-hinnalla ja jos esim. vauvan uudesta collegeasusta saan 4€, saan omani pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie myyntiin vaan.Kyllä olen itsekin uusia kirppareilta ostanut.

Vierailija
2/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisit omasi pois, mutta pienemmällä summalla varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymäni vauvanvaatteet ovat syysvaatteita ja nyt on alessa enimmäkseen kesäkamaa.

Vierailija
4/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koot 56-62cm kiinnostaisivat! Laita vauvan osta&myy-palstalle kuvineen, niin voisin katsella, mitä sulla on myynnissä - jooko? :)

Vierailija
5/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen oli vauvana megapuklaaja ja sitä vaatetta meni!! Joskus jopa 5 bodya päivässä ja parit housut. Toki harson kanssa röyhtäytettiin, mutta puklua saattoi tulla puoli tuntia imetyksen jälkeen. Kangaslappu kaulassa ei juuri auttanut, koska puklua meni koko paidalle ja välillä housuillekin. Etenkin jos haluaa että vaatteet ovat suurinpiirtein sopivan kokoisia, niin vaatetta saa olla ensimmäisen vuoden ajaksi 4-5 eri kokoa. Itse ehkä katsoisin, kuinka paljon vaatetta menee ja myisin vasta ensi kesänä, voihan niistä osan jättää käyttämättä, jos haluaa uutena myydä.

Vierailija
6/6 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita. 56cm vaatteita on vain joitakin, koska tiedän vauvan olevan iso. Muutama vauvahaalari on, joista en usko tykkääväni, ei niistä vielä vaatepakettia saa ja muutaman vaatteen postitus tulisi tosi kalliiksi. 62 senttiset ovat enimmäkseen niitä, joita tiedän käyttäväni vauvalla. Kokeilen myydä kirpulla ja jos ei mene kaupaksi, annan vauvalahjoina ystäville.