Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää taas alkaa elämään kaavamaista elämää vauvan takia

Vierailija
05.07.2009 |

Esikoisen kanssa voi jo elää ilman minuuttiaikataulua ja ahdistaa suunnattomasti taas paluu rutiinielämään ja kytätä syömisaikoja vauvan takia. Ei jaksa jos se lounas pitää olla klo 11 tasan ja välipala klo 14. On ollut nautinto kun 3-vuotiaan kanssa voi syödä aamupalan vaikka vasta klo 12.30 eikä ole niin tuli perseen alla koko ajan.

Kuolen tylsyyteen vauvavuotena.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva saa ruokaa silloin kun hänellä on nälkä.

Vierailija
2/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli tuntia, mutta vauvalle on heti annettava einestä jos se alkaa karjua kesken bussimatkan tai herkullimmalla kirppislöytöpöydällä. Ärsyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteita pystyy väistelemään syöttämällä vähän etuajassa ennen kuin lähtee sinne bussiin. Kannattaa funtsia vähän, niin ei tarvi stressaantua sitten siinä tilanteessa.

Vierailija
4/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva taatusti tekee ripulipaskat just bussissa ja meen puoli tuntia shoppailuaikaa hukkaan kun pitää lähteä vessaa etsimään. Rasittaa, taidan hautautua kotiin koko vauvavuodeksi.

Vierailija
5/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vauvan mukanaolo tekee liikkumisesta mutkikkaampaa kuin pelkän yhden lapsen kanssa oleminen on, mutta en mä usko että juuri uuden pienen ihanan vauvan saaneet ihmiset puhuvat vauvan kakkaamisesta "ripulipaskana" joka pilaa "puoli tuntia shoppailuaikaa".

Vierailija
6/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa. Esikoinen on tietenkin virikehoidossa ja minä yritän tappaa tylsää rutiiniomaista aikaani kotona vauvan kanssa. Kahden lapsen kanssa en edes yritä liikkua kodin ulkopuolella, ennenkuin lapset ovat vähintäänkin kouluikäisiä.

Vierailija
7/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden pienen lapsen kanssa kauppaan meno on helvettiä. Säälin niitä perheitä, jotka joutuu hoitaan kauppa-asiansa lasten kansa. Sitä huutoa, kerjäämistä, kitinää ja taistelua joutuu sitten kattoon kaikki. Etenkin lauantaipäivisin kaupassakäynti on yhtä perhehelvettiä. Ite jätän mieluusti lapset isän huomaan kotiin ja hoidan kaupassa käynnin sellaisena aikana, että ruuhkaa ei ole ja lapsiperheet on jossain muualla.

Vierailija
8/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos shoppailuaika on noin tärkeää?

Vierailija
9/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta havahduit siihen mitä se vaatii? Eikä kukaan sitä paitsi tarvitse minuuttiaikataulua, älä aseta itsellesi suotta kohtuuttomia vaatimuksia sille, että sen ruoan on oltava klo 11 valmiina.

Vierailija
10/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa nyt noita juttuja.

Vierailija
11/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden pienen lapsen kanssa kauppaan meno on helvettiä. Säälin niitä perheitä, jotka joutuu hoitaan kauppa-asiansa lasten kansa. Sitä huutoa, kerjäämistä, kitinää ja taistelua joutuu sitten kattoon kaikki. Etenkin lauantaipäivisin kaupassakäynti on yhtä perhehelvettiä. Ite jätän mieluusti lapset isän huomaan kotiin ja hoidan kaupassa käynnin sellaisena aikana, että ruuhkaa ei ole ja lapsiperheet on jossain muualla.

Jos ei osaa lapsien kanssa kaupassa käydä niin kyllä vika on sen aikuisen.

Minulla on kaksi lasta pienellä ikäerolla ja olen yksinhuoltaja ja ei ole koskaan ongelmia ollut kauppareissuilla. En omista autoa.

Kyse on kasvatuksesta. Jos lasta osataan kasvattaa ei raivokkaita kauppareissuja ole. Omiani kehuttiin vakiokaupassani kassojen taholta, sinulla on hyvin käyttäytyvät jotka ei kiukuttele.

Kertaakaan eivät raivonneet kaupassa.

Hyvä minä

Vierailija
12/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

provosti kirjoitettu tämä, mutta osittain totta. Kyllä mä mietin just tota kaavamaisuutta ja nopeatempoisempaa rytmiä kun nyt harkitsen kolmatta lasta. Esim. nämä aamut, vauvan kanssa herätään klo. 5.30 jos hän sitä vaatii, 3v:lle sanotaan, että nyt on yö ja nyt nukutaan.

Vierailija
13/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan mennä, mutta säästän itseäni ja haluan päästä helpolla. En uskonut enää koskaan tulevani raskaaksi, siksi en ehkäisyä välittänyt käyttää. Eikä näin läskillä ole seksielämääkään, miksi siis ehkäistä.

Vierailija
14/14 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa lapsien kanssa kaupassa käydä niin kyllä vika on sen aikuisen.

Minulla on kaksi lasta pienellä ikäerolla ja olen yksinhuoltaja ja ei ole koskaan ongelmia ollut kauppareissuilla. En omista autoa.

Kyse on kasvatuksesta. Jos lasta osataan kasvattaa ei raivokkaita kauppareissuja ole. Omiani kehuttiin vakiokaupassani kassojen taholta, sinulla on hyvin käyttäytyvät jotka ei kiukuttele.

Kertaakaan eivät raivonneet kaupassa.

Hyvä minä

Ihan oikeasti ei KOSKAAN?

Uhma on lapsella normaali kehitysvaihe. Uhma ei ole sitä, että sääntöjä ei ole eikä niitä ole opetettu. Uhma on sitä, että lapsi testaa niitä sääntöjä. En tiedä minkä ikäisiä lapsesi on, mutta jo on kumma jos eivät yhtään kyseenalaista aikuista. Ei ihan tervettä sekään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän