Ei kertakaikkiaan ole paikkaa 3-vuotiaalle kun lähden synnyttämään.
Ja otan hänet mukaani, ratkaiskoon sossut synnärillä, minne lapsi päätyy. Isän hoiviin en lasta luota ja muutkin sukulaiset ja ystävät ovat poissa laskuista.
Kommentit (52)
seurailin. Olin liian väsynyt lähteäkseni synnärille tarkastukseen, enkä aio mennä jatkossakaan vaikka en liikkeen liikettä tuntisi. Ja toivottavasti synnytys käynnistyy ensi viikolla kun isukki on siellä 800km päässä. Vessaan syntyy tämä äpärä jos nyt läski sokerivauva mahtuu ylipäänsä alapäästä ulos tulemaan. Taitaa juuttua kiinni.
kene hoitajan kanssa oleskelutilaan? Kukas sitten hoitaa synnytyksiä? Luuletko että niitä hoitajia on siellä pilvin pimein? Missä järki??????
LYHKI-hoitoon koska mulla nyt sattuu olemaan se raskausdiabetes ja vielä hoitamaton sellainen. Ja lapsikin joutuu teholle seurantaan kun katsotaan onko vierotusoireita mun masennuslääkkeiden käytöstä. En mene sairaalaan, kun ei ole tietoakaan millä sen satojen eurojen laskunkin maksan.
Ap käy läpi samoja pelkoja kuin kuka tahansa viimeisillään raskaana oleva nainen:
-Mitä, jos kukaan ei välitäkään minusta?
-Entä jos minulle tai lapselleni sattuu jotain?
Suurimmalla osalla on välittäviä ihmisiä lähellä, jotka huoletivat, että raskaana olevan ei tarvitse pelätä tai huolehtia. Kaikilla ei ole.
Silloin on vain noustava itsesäälin suosta, vaikka se vaikeaa onkin ja ajatella järjellä:
-Jos olisin ulkopuolinen ja neuvoisin itseäni, niin mitä neuvoisin?
-Niin, kuinka neuvoiset ap itseäsi, mihin 3-vuotias kannattaisi viedä synnytyksen ajaksi?
hae nyt apua, et kuulosta ihan hyvin voivalta...
Ja huomenna käyn ostamassa Visalla Gigantista kannettavan 299€ niin voi sitten sieltä suljetulta tai synnäriltä kirjoitella AV:lle.
niin eiköhän tuo mamma oo jossain pohjois-suomessa. huh huh...
Älkää vastatko enää tähän ketjuun. Se vaan villitsee APn harhaisuutta.
lupauksista huolimatta näkynyt. Tulisivat vaan ja antaisivat lapsen vähäksi aikaa isälleen, niin näkisivät miten "hyvällä hoidolla" se isänsä kanssa olisi.
Vaikka tämän kirjoittaja olisi "normaali" provoilija, voiko ihmistä, joka väsää näitä aloituksia pitää silti ihan täyspäisenä.
Omituista huomionhakua.
siis paikkakunta. voin ihan oikeasti ottaa, jos asut lähellä. Meillä on yksi 3 v ja hyvin voin ottaa toisen muutamaksi päiväksi. ollaan joskus oltu tukiperhekin ennen tätä lasta.