Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Täydellinen" lauantai!!!!

Vierailija
04.07.2009 |

Ei v*ttu ottaa aivoon! Ollaan suunniteltu jo 2kk sitten,et nyt la, osa vanhoista kavereista kokoontuu viettämään iltaa. Osa tulee kauempaakin tätä iltaa varten.

Nyt sitten ah, niin ihana aviomieheni ei vittuillessaan suostukaan tulemaan kotiin omaa lastaan (!) hoitamaan jotta voisin lähteä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teijän parisuhteelle vois varmaan tehdä jotain -miten toinen ei palaa kotiin? Onko se töissä vai mikä?

Joskus aikuisuuteen kuuluu niellä pettymyksiä. Mitä jos lapsi olisi sairaana ja jäisit vahtiin lasta, tai itse sairastut. Silloin ainakin jäisit kotiin..

Ei elämä kaadu siihen ettei pääse kavereita tapaamaan, mutta itseäni kiinnostaisi miksi mies tekee noin. Onko sulla siihen arpa?

Vierailija
2/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii juu parisuhde (mikä suhde...?) aika lopussa tällä hetkellä.

On ollut 2 yötä(!) poiss kotoa, koska ilmoitin, että la olisi tarkoitus lähteä ulos kavereiden kanssa... Et mikä onkaan henkinen ikä. Itse oltiin mummolassa yksi yö tällä viikolla ja mies itse oli yökerhossa silloin, eikä ollut suuta sanoa, että sinne meinaa lähteä...Sain kuulla muuta kautta. Mietinpä tässä,että ehkäpä on aina ollut viihteellä, mitä ollaan lapsen kanssa oltu yötä mummolassa...

Nii ja on tää nyt aika pettymys, kun viimeeksi olin missään viihteellä 3kk sitten.Ei ole mitään "omaa aikaa" kun töissä. Ja tosiaan speciaali-kavereita olisin nähnyt, viimeeksi tavattu 10 v sitten osan kanssa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mummola kaukana? aika kusipää äijä kun tollee tekee...

Vierailija
4/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä saa muita hoitajia. Eikä ole kuulunut miehestäkään. Ihan sama tässä vaiheessa iltaa sinäänsä...Sentään lapsi nukahti just, jotain positiivista tähän iltaan...

Vierailija
5/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että "ilmottaa" menen kavereitten kans viikonloppuna niin onko OK?

Meillä se onnistuu, mutta toimii toisinpäinkin. Näitä kun ei anneta ilmotuslaatusena asiana..

Vierailija
6/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ilmota, se vaan menee. Ja vaikka olisinkin asiaa vastaan, menee silti... Mm. jouluaattona ja lapsen synttäri-iltana, parit juhannukset...olisin pyytänyt että olisi ollut perheen kanssa.Meni silti.

Et semmosta.

Vierailija
7/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Jätä se sikä, ansaitset parempaa!!!!!!!!!

Vierailija
8/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täs on harkittu jo tovi sitä jättämistä. En vaan tiie mistä alottaa. Ainkin alkuun vois olla asumusero hyvä! Mietin vaan,et "kiva" kun oon sitten ihan k*sessa, kun tarvin lastenhoitoapua välilä ja jos "vanhat merkit" paikkaansa pitää mies ei välttämättä edes pidä puhelinta päällä tai ei vastaa.Todella kivaa, tietää hyvin et oon pulassa. Oikein varmaan nauttii siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi