Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetys ja raskaus

Vierailija
03.07.2009 |

voiko yhtäaikaa imettää ja olla jo uudelleen raskaana ?? loppuuko maidon tulo vai tuleeko sitä ihan normaalisti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon maku ilmeisesti voi muuttua jonkin verran. Jos on pelkoa keskenmenoista, niin imetystä ei suositella, koska imetys supistaa jonkun verran kohtua.

Imetystukilistalla on paljon kokemuksia kuitenkin tuosta.

Vierailija
2/3 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena riskiraskaudet, jolloin lääkäri kieltää myös seksin.

Hyvin usein jossain vaiheessa raskautta maidon tulo vähenee radikaalisti (puolen välin kieppeillä hyvin tyypillistä), mutta imetystä voi tosiaan jatkaa vaikka läpi raskauden niin halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin raskaaksi kun vauva oli 5kk ja täysimetyksellä edelleen. Imetin vielä 3-4kk ja lopetin sitten, kun imetys alkoi tuntua pahalta. Maidon määräkin kyllä selvästi väheni joten loppujen lopuksi oli helpotus siirtyä korvikkeeseen. Harmittihan se toisaalta kun olin haaveillut pitkästä imetyksestä ja jopa tandemimetyksestä... mut vauvan etu on tärkein ja se että vauva saa tarpeeksi maitoa.

Ja mulla tosiaan alkoi tehdä pahaa se imettäminen. Ei vain tuntunut hyvältä kun joku koski rintoihini, vaikka se olikin oma vauvani. Tunsin jopa hetkellisiä inhon tunteita imettämääni vauvaa kohtaan, just imetyksen aikoina. Ne kyllä loppuivat heti kun lopetin imetyksen. Mutta on kuulemma normaalia tuollainen, elimistö jotenkin ilmeisesti haluaa turvata tulevan vauvan tarpeet tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän