Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerro mielipiteesi

Vierailija
03.07.2009 |

uskaltaisitko jättää 17 vuotiaalle pariskunnalle 1v 9kk ikäisen lapsen hoitoon yökyläksi?

mun mies uskaltaisi mutta mä en todellakaan vaikka tämä 17v jätkä on lapseni kummisetä. kummisetä ja hänen pitkäaikainen tyttöystävä on meille läheisiä ja ollaan tekemisissä monta kertaa viikossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä uskaltaisin, jos tosiaan tunnen ja luotettavaksi tiedän. Lähes täysi-ikäinenhän tuo jo on, miksi ei pärjäisi.

Ainoa, mitä mietin, on se, että tuttavapiirissäni on tapaus, jossa vanhemmat jätti omille 16- ja 17 -vuotiaille tytöille hoitoon pari nuorempaa lasta ja lähti ulkomaille. Kaikki meni hyvin, mitä nyt pieni sai korvatulehduksen ja isoin lähti viemään lääkäriin - seurauksena kaikkien lasten huostaanotto.

Lääkäri oli kysynyt, missä vanhemmat ja kun kuuli, että reissussa, soitti välittömästi lastensuojeluviranomaisille. Ja tämä on oikeasti TOSI, itse en kyllä ymmärrä lääkäriä.

Vierailija
2/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt minkään etelänloman ajaksi tuon ikäistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurauksena ei ollut pysyvä huostaanotto, mutta otettiin siis säilöön siksi aikaa, että vanhemmat tuli kotiin.

Vierailija
4/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mäkin olen miettinyt et mitä jos koko kylä saa tietää että olemme jättäneet hoitoon... tuleeko siitä vaan harmia. varmasti kyllä hyvin pärjäisivät, ovat ennenkin vahtinut mutta vain korkeintaan tunnin verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä