Kumman valitsisit: Saisit syödä niin paljon ruokaa/karkkia kuin haluat ilman haittoja, vai niin paljon alkoholia kuin haluat ilman haittoja?
Kommentit (16)
Helppo valinta. Ruokaa ja karķkia olen syönyt niin paljon kuin olen halunnut koko elämäni ja ollut absolutisti. M66
Aikaisemmin olisi ollut alkoholi, nykyisin ruoka.
Helppo valinta, kun en tykkää alkoholista.
Viina ei luota kuin leivokset ! Läski on rumaa siitä saa diapeteksen.
Hampaat paskana karamelleillä . Kiitos halva Fazer . Olut ei vahingoita hampaita.
Viina ei kiinnosta. Ruoka on paljon kiintoisampaa.
Ruokaa ja varsinkin karkkia. Konvehdit kuuluis mun ruokavalioon.
Alkoholia saan nykyäänkin riittävästi eikä ne mun määrät käy kukkarolle tai terveydelle.
No minä valitsisin tuon alkoholin, koska ruoka ja varsinkaan karkit ei ole minulle mikään ongelma, eikä ne aiheuta mitään ongelmia.
Ei sillä, että alkoholikaan aiheuttaisi, mutta juuri sen takia , ettei mitään tulisi rajoitan sen käyttöä.
Jos ei mitään vaaraa olisi, käyttäisin sitä paljon enemmän.
Nyt terveyssyistä rajoitan alkon käyttöä aika vähäiseksi.
Ruokaa syön lähinnä sen takia, että sitä pitää syödä ja karkit voin jättää kauppaan. Ei tunnu missään vaikka en saisi niitä koskaan.
Alkoholia. Syön jo nyt haluamani määrän herkkuja ja ruokaa, mielläni ottaisin iltaisin pari rentouttavaa lasillista viiniä/olutta. Nyt rajoitan alkoholin perjantai iltoihin. N. 50 +
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia tietenkin koska silloin saa naistakin helpommin.
onko sun elämällä muuta tarkoitusta, kuin päästä naisten housuiin? Jo on miehellä surkea elämä.
Saan tehdä jo nyt molempia niin paljon kuin haluan.
Onko sinulla vaikeuksia pysyä kohtuukäytössä?
Vierailija kirjoitti:
Hampaat paskana karamelleillä . Kiitos halva Fazer . Olut ei vahingoita hampaita.
Kaikki hiilihapolliset juomat syövyttää hampaita. Alkoholi lisäksi kuivattaa limakalvoja joka on huonoksi suun terveydelle.
Mun alkoholin kulutus on vähäistä, joten mässyt ja ruuat tietenkin valitsisin. Missä taikamaailmassa oikein elettäisinkään, kun tälläinen olisi mahdollista?
En käytä kumpaakaan holtittoman suuria määriä. Joten valinta olisi aika merkityksetön minulle.
Alkoholia tietenkin koska silloin saa naistakin helpommin.