Onko Apteekin raskaustestissä viivan paikka? Kellään kokemusta?
Olin malttamaton ja tein testin reilu päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa ja testiin tuli aivan tosi haalea viiva, näkyy parhaiten kun kääntää valoon. Onko siis testissä viivan paikka vai voiko se olla mahdollinen haamu?
Kommentit (7)
Kannattaa käydä katsomassa siellä. Yleisesti ottaen, apteekin omassa ei ole viivanpaikkaa, ainakaan mulla ole koskaan ollut. Tee uus testi parin päivän päästä :) Tsemppiä!
Ja tuohon kakkosen marmatukseen, mistähän asiasta täällä sitten SAA kysyä?!!
Eikös aihe vapaa tarkoita, että saa kysyä mikä mieltä askarruttaa. Ei tarvi varmaan aukasta sellasta viestiä, mikä ei kiinnosta!
Ei ole mun mielestä kovin herkkä testi, mulla näytii plussaa vasta 2 viikkoa myöhemmin kuin menkat ois pitänyt alkaa
t. Juuri sitä testiä käyttänyt
Ja negatestejä olen vuosia lasta yrittäneenä kerennyt tehdä useamman. Aina ollut ihan täysin puhdas ruutu (ja kyllä on sitä testiä käännelty ja vääneelty valoa vasten). Kun tuli se todella haalea viiva (2 päivää enne kuin menkkojen piti alkaa) niin raskaana olin. Pari päivää myöhemmin viiva oli jo selkeästi vaalenapunainen.
apteekin oma testi nimenomaan on herkkä testi.
kolme pientä apteekin viivan paikkaa. Eli aina jos on vähääkään näkynyt mitään valoa vasten, olen ollut raskaana.
Tein tänään uuden testin herkemmällä testillä(clearblue) ja vahva plussa tuli. Kiitoksia vastauksista, jotka useimmat olivat siis oikeassa.
ap
näiden täytyy olla provoja kun samaa kysytään aina ja aina ja aina