Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks mulla teidän mielestä oikeus

Vierailija
03.07.2009 |

olla loukkaantunut?

Mies on risteilyllä, soitin hänelle eilen illalla. Ei vastannut. Eikä hänestä ole kuulunut vieläkään mitään, laiva on jo nyt satamassa.

Itse olisin vaikka aamulla soittanut takaisin, tai yöllä laittanut tekstiviestin kun olisin huomannut hänen soittaneen.

Mulla on vähän loukkaantunut olo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen mies paran nyt edes kerran nauttia vaimottomasta ajasta. Taitaa olla reppana aika lyhyessä lieassa kotona ollessaan...

Vierailija
2/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehellä on akku loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia olet saanut. Kyllä mun mielestä pitää vastata tai soittaa/tekstata takaisin, jos puoliso soittaa!

Vierailija
4/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luepa ap:n ensimmäinen viesti uudestaan...

Vierailija
5/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luepa ap:n ensimmäinen viesti uudestaan...

Vierailija
6/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun oltiin Tukholman risteilyllä, nin siellä ei puhelimet toimi ennenkuin ollaan todella lähellä satamaa.

Soita uudelleen. Ymmärrän kuitenkin loukkaantumisesi, mutta sille on todennäköisesti ihan hyvä syy, etei ole soittanut tai huomannut sinun soittoasi.

Vierailija
7/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

akku loppu.

Siis tänää palasi tukholman risteilyltä..eli nyt matkalla kotiin, kohta varmaan tulee ovesta sisään.

Nyt mietin omaa asennetta, kun se tulee.. Otanko avosylin vastaan, ja iloisena kyselen kuulumisia?? Vai yhtä välinpitämättömästi kun hän teki..(tai ainakin mun mielestä välinpitämättömästi)?

..Ei, taidan ihan neutraalisti kysellä kuulumisia..

Vierailija
8/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, edistääkö loukkaantuminen hyvää suhteessanne vai ei. Jos se edistää hyvää, ilmaise loukkaantumisesi. Jos ei edistä, valitse toisenlainen asenne.

Vierailija
9/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, edistääkö loukkaantuminen hyvää suhteessanne vai ei. Jos se edistää hyvää, ilmaise loukkaantumisesi. Jos ei edistä, valitse toisenlainen asenne.

Edellinen voisi miettiä, että edistääkö se hyvää suhteessa, että ei vastaa puolison soittoon?

Eihän se toinen tiedä, mikä on soiton syy. Onko joku kuollut/joutunut sairaalaan tms. Ja pelkästään hyvän käytöksen takia kuuluu vastata. Jos joku on eri mieltä, taitaa elää jo surkeassa suhteessa itsekin. Sinuna ap kysyin ensin suoraan, miksi mies ei vastannut ja sitten antaisin kuulua, mitä mies ansaitsee. Oppiipahan ensi kerralla vastaamaan, ettei toisen tarvitse huolissaan olla turhan päiten.

Vierailija
10/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain kerran, niin voihan olla ettei miehesi kuullut soittoa. Sitten kun on nähnyt sinun soittaneen, ei enää saanutkaan yhteyttä (merellä ei aina saa yhteyttä)tai se akku loppui.

Älä ainakaan ala mäkättää heti kun hän astuu ovesta sisään, vaan kysy miksi ei vastannut. Vastauksesta riippu jatko.

Vierailija
11/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäis riittää kertomaan, et on jotain asiaa.

Kun mies tuli kotiin, kysäsin normaalisti et oliko hyvä reissu? Sanoin et yritin eilen illalla soittaa.. Mies siihen, että oli jo nukkumassa, eli sammunu. En jaksanu meuhkata asiasta, et miks et aamulla soittanu takas. Annoin asian olla.

Itse poden huonoa omatuntoa kun loukkaannun tälläisestä asiasta, ja mies harvoin käy missään. Siis viime kerran ollut kaverin kanssa ulkona v. 2007... Ei, en ole pirttihirmu:) Mies ei vaan halua lähteä iltaa istumaan ulos, vaikka olen kehoittanutkin:)

Vierailija
12/12 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eihän tuo niin iso asia ole, mutta olisin itse toivonut että mies ottaa yhteyttä takaisin sitten kun huomaa soittoni ja kenttää löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi