Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kakkosautoa etsimässä alle 20 tonnin hintaluokasta

Vierailija
03.07.2009 |

Heippa,

Minkälaista autoa suosittelisitte minulle. Autossa matkustajina pääsääntöisesti joko minä yksin taikka kolmisteen kahden lapsen kanssa. Työmatkat olisin aikeissa ajaa autolla ja matkaa kertyy noin 70 km päivässä, joten kulutuksen ois hyvä olla kohtuullinen.

Olen katsellut tätä autoa Nettiautosta, mitä luulette voisiko olla hyvä? http://www.autokeskus.fi/tulosta/?regnumber=102362

Millaisilla autoilla te ajatte, mitä suosittaisitte minulle :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Volvo S40 on tosi pieni sisätiloiltaan, kantsii testata, mahdutteko turvaistuimien kanssa (en tiedä, minkä ikäiset lapset teillä on). Lisäksi tuo mainitsemasi auto on suurella moottorilla varustettu automaattivaihteinen auto, jossa kulutuslukemat (ja tietysti samalla päästölukemat) varsin suuret. Volvoissa on ollut viime aikoina aika paljon laatuongelmia, hieman mallista ja sarjasta riippuen, ja huollot ja osat aika kalliita. Hyvä varustushan tuossa on ja ajomääräkin vielä ihan kohtuullinen.

Vierailija
2/6 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon myös auton muut kulut polttoaineen lisäksi. Diesel on halpa ajaa mutta verot voi olla kovat etenkin uusissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiva ja kivan kokoinen auto. Just sopiva kakkosautoksi, ei liian suuri (mun mielestä S40 on kaksilapsisessa perheessä ykkösauton kokoinen), mutta ei ihan pikkuinenkaan. Ostettiin viime vuonna ihan upouutena, maksettiin 13000 euroa.

Vierailija
4/6 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka uusi Fiesta. Niitä saa paljon edullisemmin ja kulutuskaan ei ole paha.

Jos Volvo pitää olla, niin sit se V50, joka kuluttaa 3,9l/100km.

Vierailija
5/6 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luotettava ja edullinen merkki (toyota?). 5-ovinen on näppärämpi, jos tavaraa kulkee mukana. Farmarikin tietysti. Vähistä kilometreistä kannattaa maksaa.

Vierailija
6/6 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hinnalla ei saa kovin hääppöistä uutta, ellet sitten halua "pikkuautoa".

Joku 1.6-litrainen mielellään, farmari, jos kerran kuljetat lapsia, ostoksia ja tavaroita. Tuolla summalla pitäisi kyllä saada ihan passeli käytetty.