Haluan lapsen ristiäisiin lauluksi Yön Ihmisen poika
Kommentit (33)
Itse olen suunnitellut pojan häihin :) videotykillä heijastettavaa kuvasarjaa pojasta alkuun lapsena ja nuorena ja lopulta vaimon kanssa; elämän varrelta ja tuo biisi soisi taustalla. Voi olla junttia, mulle ihan sama :)
Luulisin kyllä, että on poikas päätettävissä mitä sen häissä esitetään/tehdään.
POjan kaverit ovat myös tehneet yllätysohjelmanumeron, revi siitä.
vikaa ja ihan kaunis kappale, mutta musta on kanssa vähän ristiriitainen varsinkin tuossa isä kohdassa... En ehkä ristiäisiin itse laittaisi..
kanssa katsomassa eilen Yötä ja junttirokin ikonia Popedaa. Vauva tykkäsi ainakin Yöstä, kun jytäsi mahassa. Popedasta ei ilmeisesti niin piitannut tai jo nukkui kun mahassa oli rauhallisempaa vaikka Pate pisteli parastaan lavalla jo oli oikein onnistunut keikka. ap
Miksi ei onnistu ristiäisissä? En kyllä itse haluaisi, mutta kaikki ei voi tykätä samasta..
Itse olen suunnitellut pojan häihin :) videotykillä heijastettavaa kuvasarjaa pojasta alkuun lapsena ja nuorena ja lopulta vaimon kanssa; elämän varrelta ja tuo biisi soisi taustalla. Voi olla junttia, mulle ihan sama :)
Luulisin kyllä, että on poikas päätettävissä mitä sen häissä esitetään/tehdään.
POjan kaverit ovat myös tehneet yllätysohjelmanumeron, revi siitä.
mutta entäs morsian? Miten morsian huomioidaan vai saako morsmaikku olla statistin roolissa omissa häissään, kun anoppi vetää framille vain poikansa?
mutta entäs morsian? Miten morsian huomioidaan vai saako morsmaikku olla statistin roolissa omissa häissään, kun anoppi vetää framille vain poikansa?
[/quote]
No ei, kun tuleva vaimohan esitetään tässä tähän astisen elämän huipentumana ja suurimpana saavutuksena? Näin tämän näkisin..
mutta enpä ole sitä kertaakaan kuullut eli kyllä ne papit aika nopsaan kertoo, että ei onnistu...
Kasteessa lauletaan virsiä/ hengellisiä lauluja. Papin kanssa on hyvä miettiä, mikä sopii tilaisuuden kokonaisuuteen. Huono vaihtoehto ei ole esittää musiikkia (enemmänkin) kahvittelun/ ruokailun aikana.
Mukavia kastejuhlia kaikille teille, jotka sellaisia nyt valmistelette!
Terveisin
pappi
Tuli vähän outo olo. Onko se yleinenkin laulu ristiäisissä?
esim biisissä "Rakkaus on lumivalkoinen" Yön laulaja laulaa: "vaikkei ole Jumalaa...". Toki sinä puhut nyt tässä eri biisistä, mutta ei tuo biisi taida ponnistaa miltään erityisen kristilliseltä arvopohjalta... (tai mistäs minä tiedän, mutta tämä on minun fiilikseni)
Mun kaverin vauvan ristiäisissä laulettiin Suojelusenkeli. Mun mielestä se on hautajaislaulu. Tuli vähän outo olo. Onko se yleinenkin laulu ristiäisissä?
Maan korvessa kulkevi( suojelusenkeli) ja ja se toinen vanhempi lasten hengellinen laulu, en nyt muista mikä se oli.
Ja ristiäiselle ihana sama, annoin kastaa lapseni vain, jotta islam ei pääse liikaa lisääntymään Suomessa. ap
Yön biisille ei löytynyt ristiäisiin laulajaa, muuten se olisi valittu.
tai ovat tykkäämättä. Ja tottakai lapselleen toivoo enemmän viisautta kuin itselle omassa nuoruudessa. Tuo laulun sanat ovat tosi koskettavat ja Ihmisen poikahan se Jeesuskin sanoi olevansa. ap