Haluan lapsen ristiäisiin lauluksi Yön Ihmisen poika
Kommentit (33)
no ei kyllä tuo ristiäisissä onnistu...
Yö? Aika junttia. Mitäköhän itseänne vanhemmat vieraat ovat tästä mieltä?
Miksi ei onnistu ristiäisissä? En kyllä itse haluaisi, mutta kaikki ei voi tykätä samasta..
Pidetäänkö kastejuhla kotona? Meinaatteko, että pappi tulee teidän kotiinne ja määrää, mitä ei tai saa hoilata..?
Mitä junttia siinä on?
Ristiäsiin ei pappi todennäköisesti sitä suostu ottamaan,mutta jos välttämättä sen laulaa niin voittehan vetäsitä sen virallisen osuuden jälkeen.
voi papin lähdön jälkeen loilotella vaikka Leevi and the Leavingsia. lapsen nimeksi vaikka Laura Jenna Ellinoora... jne
Itse olen suunnitellut pojan häihin :) videotykillä heijastettavaa kuvasarjaa pojasta alkuun lapsena ja nuorena ja lopulta vaimon kanssa; elämän varrelta ja tuo biisi soisi taustalla. Voi olla junttia, mulle ihan sama :)
ollut jo monta vuotta kännykässä, mutta ristiäisiin... mitäs miehesi tuumaa lauletaanhan siinä, "kunpa oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan..."
lapselle tehty, miksei sopis ristiäisiin. Ja ainahan sitä toivoo, että lapset olis viisaampia kuin vanhemmat!
hyväksyykö viralliseen kasteeseen, mutta juhlissahan voi sitten laulaa varsinaisen kasteen ulkopuolella, mitä ikinä haluaa.. Mutta siis yleensä, jos sanoissa ei oo kirkon opin kanssa ristiriitaa, ni välttämättä oo ongelma, mutta se siis on kiinni papistakin.
Itse olen suunnitellut pojan häihin :) videotykillä heijastettavaa kuvasarjaa pojasta alkuun lapsena ja nuorena ja lopulta vaimon kanssa; elämän varrelta ja tuo biisi soisi taustalla. Voi olla junttia, mulle ihan sama :)
Luulisin kyllä, että on poikas päätettävissä mitä sen häissä esitetään/tehdään.
mutta laulakaa sitten jos tykkäätte...
kiva isälle :D "voi kun oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan, kumpa oppisit ajattelemaan.."
Ootko yksinhuoltaja?
jos pidät kappaleesta. Musiikkivalinnat on makuasioita, joissa ei koskaan voi miellyttää kaikkia vieraita. Nyt on kyse kuitenkin sinun lapsesi ristiäisistä, joihin sinä saat valita musiikin. Omasta mielestäni kappale (ja koko Yö-yhtye) on aivan kamala, mutta ei tulis mieleenkään ilmaista mielipidettäni ääneen, jos sen ristiäisissä kuulisin.
kiva isälle :D "voi kun oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan, kumpa oppisit ajattelemaan.."
Ootko yksinhuoltaja?
Että älä viisastele ellet tiedä oikeita sanoja edes.
Toisekseen, eiköhän jokainen vanhempi, oli sitten isä tai äiti, toivo, että lapsi ei tee samoja virheitä kuin itse on tehnyt. Siihenhän laulun sanoissa viitatataan...
arvostella toisten musiikkimakua.. ite etin mieluiten virsikirjasta musiikin kastejuhlaan, mutta toki muitakin vaihtoehtoja on olemassa ja jokainen tekee juhlistaan näköisensä.
Muuten, useimmissa häissä, joissa olen ollut mukana, on ollut kotiväen ohjelma ja meidänkin häissä se oli ihan yllätys, siis emme etukäteen tienneet, mitä se pitää sisällään. Siis sille, joka oli sitä mieltä, ettei äiti vois "päättää", mitä lapsen häissä esitetään.
kiva isälle :D "voi kun oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan, kumpa oppisit ajattelemaan.." Ootko yksinhuoltaja?
Että älä viisastele ellet tiedä oikeita sanoja edes. Toisekseen, eiköhän jokainen vanhempi, oli sitten isä tai äiti, toivo, että lapsi ei tee samoja virheitä kuin itse on tehnyt. Siihenhän laulun sanoissa viitatataan...
Voi kunpa matkas onneksi
koituis vihaa, katkeruutta et
tuntis joutavaa, voi kun oisit
viisaampi kuin isäs milloinkaan
kunpa oppisit ajattelemaan
Niin poika kiskoo pojan unta sikeää
kehtolaulu kesken taas kerran jää,
liukenee yöhön murheet aikuisen ihmisen poikaa kun katselen
n vaihtunut m-kirjaimeen..
Kaunis :)