Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan lapsen ristiäisiin lauluksi Yön Ihmisen poika

Vierailija
03.07.2009 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis :)

Vierailija
2/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä tuo ristiäisissä onnistu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö? Aika junttia. Mitäköhän itseänne vanhemmat vieraat ovat tästä mieltä?

Vierailija
4/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei onnistu ristiäisissä? En kyllä itse haluaisi, mutta kaikki ei voi tykätä samasta..

Vierailija
5/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kamalaa

Vierailija
6/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö kastejuhla kotona? Meinaatteko, että pappi tulee teidän kotiinne ja määrää, mitä ei tai saa hoilata..?

Vierailija
7/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä junttia siinä on?

Ristiäsiin ei pappi todennäköisesti sitä suostu ottamaan,mutta jos välttämättä sen laulaa niin voittehan vetäsitä sen virallisen osuuden jälkeen.

Vierailija
8/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi papin lähdön jälkeen loilotella vaikka Leevi and the Leavingsia. lapsen nimeksi vaikka Laura Jenna Ellinoora... jne

Vierailija
9/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suunnitellut pojan häihin :) videotykillä heijastettavaa kuvasarjaa pojasta alkuun lapsena ja nuorena ja lopulta vaimon kanssa; elämän varrelta ja tuo biisi soisi taustalla. Voi olla junttia, mulle ihan sama :)

Vierailija
10/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo monta vuotta kännykässä, mutta ristiäisiin... mitäs miehesi tuumaa lauletaanhan siinä, "kunpa oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan..."

Vierailija
11/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle tehty, miksei sopis ristiäisiin. Ja ainahan sitä toivoo, että lapset olis viisaampia kuin vanhemmat!

Vierailija
12/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyykö viralliseen kasteeseen, mutta juhlissahan voi sitten laulaa varsinaisen kasteen ulkopuolella, mitä ikinä haluaa.. Mutta siis yleensä, jos sanoissa ei oo kirkon opin kanssa ristiriitaa, ni välttämättä oo ongelma, mutta se siis on kiinni papistakin.

Vierailija
13/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suunnitellut pojan häihin :) videotykillä heijastettavaa kuvasarjaa pojasta alkuun lapsena ja nuorena ja lopulta vaimon kanssa; elämän varrelta ja tuo biisi soisi taustalla. Voi olla junttia, mulle ihan sama :)

Luulisin kyllä, että on poikas päätettävissä mitä sen häissä esitetään/tehdään.

Vierailija
14/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laulakaa sitten jos tykkäätte...

Vierailija
15/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva isälle :D "voi kun oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan, kumpa oppisit ajattelemaan.."

Ootko yksinhuoltaja?

Vierailija
16/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pidät kappaleesta. Musiikkivalinnat on makuasioita, joissa ei koskaan voi miellyttää kaikkia vieraita. Nyt on kyse kuitenkin sinun lapsesi ristiäisistä, joihin sinä saat valita musiikin. Omasta mielestäni kappale (ja koko Yö-yhtye) on aivan kamala, mutta ei tulis mieleenkään ilmaista mielipidettäni ääneen, jos sen ristiäisissä kuulisin.

Vierailija
17/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva isälle :D "voi kun oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan, kumpa oppisit ajattelemaan.."

Ootko yksinhuoltaja?

Että älä viisastele ellet tiedä oikeita sanoja edes.

Toisekseen, eiköhän jokainen vanhempi, oli sitten isä tai äiti, toivo, että lapsi ei tee samoja virheitä kuin itse on tehnyt. Siihenhän laulun sanoissa viitatataan...

Vierailija
18/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella toisten musiikkimakua.. ite etin mieluiten virsikirjasta musiikin kastejuhlaan, mutta toki muitakin vaihtoehtoja on olemassa ja jokainen tekee juhlistaan näköisensä.

Muuten, useimmissa häissä, joissa olen ollut mukana, on ollut kotiväen ohjelma ja meidänkin häissä se oli ihan yllätys, siis emme etukäteen tienneet, mitä se pitää sisällään. Siis sille, joka oli sitä mieltä, ettei äiti vois "päättää", mitä lapsen häissä esitetään.

Vierailija
19/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva isälle :D "voi kun oisit viisaampi kuin isäs milloinkaan, kumpa oppisit ajattelemaan.." Ootko yksinhuoltaja?

Että älä viisastele ellet tiedä oikeita sanoja edes. Toisekseen, eiköhän jokainen vanhempi, oli sitten isä tai äiti, toivo, että lapsi ei tee samoja virheitä kuin itse on tehnyt. Siihenhän laulun sanoissa viitatataan...

Vierailija
20/33 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa matkas onneksi

koituis vihaa, katkeruutta et

tuntis joutavaa, voi kun oisit

viisaampi kuin isäs milloinkaan

kunpa oppisit ajattelemaan

Niin poika kiskoo pojan unta sikeää

kehtolaulu kesken taas kerran jää,

liukenee yöhön murheet aikuisen ihmisen poikaa kun katselen