Onko muilla kokemuksia haluttomista miehistä raskauden takia??
Kommentit (11)
Ensimmäistä lasta odottaessamme mulla vähän jännitti se vauvan läsnäolo. Vaimoni sai kuitenkin minut uskomaan, että seksistä ei ole vaaraa eikä häiriötä vauvalle. Pääsin yli siis ongelmastani ja pystyin rakastelemaan vapautuneesti ihan loppuraskauteenkin asti. Toisen vauvan odotusaikana ei sitten jänskättänyt enää ollenkaan.
Mies sanoi suoran, että vaikka tietää, että homma on turvallista, ei halua yhdyntää. Muu kyllä kelpasi ja samoin minun tyydyttäminen. Eli ihan hyvin pärjättiin.
Kakkosen kanssa ei tuota ongelmaa ollut, han loppuun asti jatkettiin, mitä nyt se maha vähän rajoitti asentoja ja minun aktiivisuuttani.
miestä ei kiinnosta tällänen ryhävalas =(
ja mua himottaa 24/7!!! jos en tietäisi että himot menee ohi kun vekara syntyy hakeutuisin hoitoon, niin häiritsevän paljon ajattelen seksiä raskaanaollessa....mutta näin on ollut joka raskaudessa.
meillä kyllä ollaan yhdynnöissä, mutta mies jotenkin vieroksuu ajatusta vauvan "osallisuudesta" asiaan vaikka sanookin että järki tietää kuinka asiat todellisuudessa on mutta tunteet vaan sanoo ei.
paljon itsetyydytystä, runsaasti takaapäin-toimintaa niin ei maha paista suoraan miehen naamalle ja voi vaikka ajatella jotain ihan muuta, ja vielä enemmän itsensä purkamista seksikeskustelupalstoille =) kyllä se siitä!
("voi ajatella jotain ihan muuta" haha haa! kuulostipas siltä kuin ennen äidit neuvoi tyttäriään: sulje silmät ja ajattele isänmaata =D ) mutta niinhän se on, kompromisseja puolin ja toisin. mies tyydyttää minua vähemmän innokkaasti nyt (tavalla tai toisella)ja vastaavasti minä tyydytän häntä vähemmän innokkaasti synnytyksen jälkeen (tavalla tai toisella) kun on alapää vaivaa ja väsyä ja imetystä jne...elämä on.
heti kun raskaustesti näytti plussaa, mies ei enää halunnut minua. Ja niin kauan kuin imetin, mies ei halunnut minua.
Hepottavaa lukea myös muiden kokemuksia...eli en ole yksin tässä "paatissa"..Aion tehdä parhaat temppuni ja jos ei muuta niin kaalimadot surisemaan!!Aurinkoista ja antoisaa kesää kaikille! terkuin, tuleva imettävä ryhävalas:)
Tässä ketjussa nainen kitisee puutetta ja kaikki on niin kauheen osaaottavia ja surkuttelee naisen julmaa kohtaloa.
Joku aika sitten täälä pyöri ketju missä mies yritti löytää apua kun mies on puutteessa.
Siinä ketjussa mies lynkattiin aika rumasti.
Näin se mieli muuttuu riippuen kumpi sukupuoli on puutteessa =)
Tässä ketjussa nainen kitisee puutetta ja kaikki on niin kauheen osaaottavia ja surkuttelee naisen julmaa kohtaloa.
Joku aika sitten täälä pyöri ketju missä mies yritti löytää apua kun mies on puutteessa.
Siinä ketjussa mies lynkattiin aika rumasti.
Näin se mieli muuttuu riippuen kumpi sukupuoli on puutteessa =)
Minusta nuo suohtautumiset taas menee niin että jos mies on puutteessa - vaimo on pihtari joka ei tajua edes tyydyttää kärvistelevää miestään. Jos nainen on puutteessa - vaimo on löysä, mies tyydyttää itsensä jo uusien kanssa.
Itse en kaunotar mutta ok näköinen, ikää alle 25v, viimeisillään raskaana (en ole lihonnut ollenkaan) eikä miestä haluttanut enää kuukausiin. Minunlaisilleni vastaus lähes poikeuksetta että mies nai synnyttämättömiä (joita tässä ikäluokassa on suurin osa). Jos kaksi lasta tekee sen ettei vaimon pimpsa tunnu enää miltään, niin kaipa on miehenkin mitoissa toivomisen varaa..
Jos lukee miesten kirjoituksia vaimon haluttomuudesta, yleensä surkutellaan sitä miten vaimon hormonit/väsymys tekevät tämän haluttomaksi. Eli niin tai näin, syy seksin puutteeseen on lopulta aina naisessa.
Minusta nuo suohtautumiset taas menee niin että jos mies on puutteessa - vaimo on pihtari joka ei tajua edes tyydyttää kärvistelevää miestään. Jos nainen on puutteessa - vaimo on löysä, mies tyydyttää itsensä jo uusien kanssa.
Itse en kaunotar mutta ok näköinen, ikää alle 25v, viimeisillään raskaana (en ole lihonnut ollenkaan) eikä miestä haluttanut enää kuukausiin. Minunlaisilleni vastaus lähes poikeuksetta että mies nai synnyttämättömiä (joita tässä ikäluokassa on suurin osa).
Et kai oikeasti usko näihin juttuihin?
Pitää kyllä osata erottaa vittuilu ja todelliset syyt. Kyllä haluttomilla miehilläkin se ongelma on mentaali puolella samanlailla kuin naisillakin. Ei se tussu oikeasti siitä synnytyksestä niin paljon leviä, jos ollenkaan. Kyllä se vika on puhtaasti miehesi päässä, jota hän ei tietenkään tunnusta. Tiedän pari parisuhdetta jossa seksi on loppunut kun jompikumpi osapuoli on lapsen jälkeen mennyt mamma/pappa moodiin eli esimerkiksi pukeutuminen on muuttunut verkkarilinjaan ja sängyssäkin kelpaa vain lähetyssaarnaaja peiton alla saunan jälkeen (tiedän miehenkin joka on mennyt tähän moodiin, kaveri sitten ihmettelee kun seksi ei suju eikä maistu).
-Mies-
...ex-mieheni ei myöskään lämmennyt ajatukselle seksistä kun olin raskaana. Tosin, kaveri ei ollut muutenkaan mitenkään järkyttävän viriiliä sorttia. Sohvalla makoilu ja syöminen vei voiton kaikesta muusta. Noh, em. selittänee miksi tyyppi tosiaan on nykyään EX....=)
Nykyisen mieheni kanssa ei seksin kanssa ongelmaa ollut, ei raskausaikana, sitä ennen eikä jälkeen. Päinvastoin, jaksoi ihastella olemustani ja kiihottua siitä kerta toisensa jälkeen, vaikka tunsinkin itseni melkoiseksi Moby Dickiksi. Oli todella tärkeää tuntea itsensä halutuksi, kun mulla ainakin raskausaikana itsetunto tuppasi laskemaan miinuksen puolelle.
Exä onnistui torjumisellaan polkemaan jo ennestään rempallaan olevan minuuden multa pohjalukemiin. Selitti kyllä, että ajatus sisääni tunkeutumisesta on outo "kun se vauva on siellä ja kaikkee...", mutta eihän mun raskaana olevan aivot sitä kuullu, vaan olin vakuuttunut, että kyse on mun olemattomasta viehätysvoimasta.
Uskon, että toisilla miehillä halukkuuteen tosiaan vaikuttaa se, että ajatus vauvasta "nurkan takana" vie himot. Mutta ymmärrän myös miten henk.koht. nainen (etenkin raskaana oleva, huom. ne hormoonit...!) voi sen ottaa.
Ja kiukuttaahan se p**kele, kun ei saa vaikka kuin tekee mieli. Been there, done that...
Mutta hei, onneks meille naisille on kaalimato...=) Itse kärsin nahoissani exän haluttomuuden, ja pari vuotta raskauden jälkeen jaksoin jo muutenkin kuihtunutta seksielämäämme, kunnes erosin. Meillähän seksi ei siis palannut ennalleen lapsen synnyttyäkään. Mutta kuten alussa sanoin kaverissa oli frigidin vikaa...