Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka et harrasta liikuntaa! Mitä ajattelet

Vierailija
02.07.2009 |

kun näet jonkun tiukkavartaloisen juoksevan ketterästi ohi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä siinä muuta aattelemaan =)

Vierailija
2/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minäkin sitten kun vauva on vähän isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ravata pitkin pientareita.

Vierailija
4/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ai niin, ne vaipat piti vielä ostaa / jos vaikka veiskin anopille ne kukat tänään/ missäköhän ne lasten uimarenkaat on?" Mitä nyt milloinkin päässä pyörii. Pitäiskö mun ajatella jotain jostain ohitse juoksevasta? miksi?

Vierailija
5/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse on ihan hyvissä mitoissa ilman mitään säälittäviä hölkkäily-yrityksiäkin.

Vierailija
6/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistiä jaksaa juosta vaikka maraton ja olla hyväkuntoinen. Mutta en jaksa ja ulkonäkösyistä ei tosiaan ole tarvetta :D

Vierailija
7/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni ei tarviis kiireessä juosta perille

Vierailija
8/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olis todettu tätä harvinaista ja vaarallista sydänsairautta, missä pulssi ei saa nousta... Että tiedoks sulle, et aina ei oo laiskuudesta kiinni = )

Vierailija
9/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen varmaan menossa salille piiiitkän tauon jälkeen ja ollut sohvaperunana. Mutta kyllä se taas tästä :)

Vierailija
10/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälimme sitten sinua vanhainkodissa kun olet osteoporoosin ja sadan muun sairauden takia vuoteessa ja huudat kivusta kun sinua yritetään kääntää.

Katsos kun urheilulle on muitakin syitä kuin ulkonäkö ;)

Vierailija
11/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälimme sitten sinua vanhainkodissa kun olet osteoporoosin ja sadan muun sairauden takia vuoteessa ja huudat kivusta kun sinua yritetään kääntää.

Katsos kun urheilulle on muitakin syitä kuin ulkonäkö ;)

Höpöhöpö. Tuntemani urheiluhullut ovat sairaina vähän väliä, ja pahojakin vammoja ovat kärsineet. Moni on myös kuollut nuorena. Eikä ruma ihminen kuntoilusta kauniiksi muutu.

Toisaalta esim. 88-vuotias mummoni, joka ei ole ikinä harrastanut mitään liikuntaa, eikä edes lähtenyt kotoaan muuta kuin asioille autolla edelliseen 40 vuoteen, on täysin terve.

Vierailija
12/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhuutta odotella.Tämä on ihan arkea mulle jo nyt...(ikää 33v.)

No eipähän ole tarvinnut väkisin urheilla :)

Mut kiva hei,et muut jaksaa...

Vierailija
13/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juoksemista. Mua säälittää ja ahdistaa, että miksi se kuumalla täällä hikoilee, koska itse pyöräilen/sauvakävelen vasta illalla näillä helteillä ja salilla taas on ihana ilmastointi.

Kuumaan aikaan siis vain "huvikävelen", en urheile ja jos ja kun paita märkänä mun ohi joku ketterästi loikkii, säälittää ja ahdistaa sen puolesta. (Esim. se on menossa illaksi töihin tai muuta sellaista, joten sen on pakko juosta kuumimpaan aikaa auringon porottaessa.)

Vierailija
14/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäkriisistä tai kuolemanpelosta, jota yrittävät epätoivoisella treenaamisella pitää kurissa. Kyllä se kuolema korjaa kuntourheijatkin.

Vierailija
15/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös helteellä. Ei se ole mitään ikäkriisiä tai kuolemanpelkoa, vaan esim. varjoisalla pururadalla loikkii ihan hellesäälläkin. Sen jälkeen kylmä suihku niin ah =)

Vierailija
16/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ai niin, ne vaipat piti vielä ostaa / jos vaikka veiskin anopille ne kukat tänään/ missäköhän ne lasten uimarenkaat on?" Mitä nyt milloinkin päässä pyörii. Pitäiskö mun ajatella jotain jostain ohitse juoksevasta? miksi?

todennäköisesti en edes huomaisi juoksijaa, ja jos jotain liikettä silmäkulmastani reagoisinkin, niin ei tosiaan ole tapana arvioida kropan kuntoa saati sitten tyyliä :-) Huh-huh.

Toivottavasti et ap kuvittele, että juoksiessasi ihmiset kadehtivat vartaloasi tai ketteryyttäsi. Suurin osa ei edes huomaa sinua. No voithan toki mielessäsi ajatella toisinkin...

Vierailija
17/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaita asioita. Enkä kärsi mistään perkeleen ikäkriisistä enkä varsinkaan pelkää kuolemaa. Juoksulenkistä tulee uskomattoman hyvä fiilis, ja unikin tuleee illalla paremmin. Nautin siitä kun hiki virtaa ja lihakset väsyvät. Plussaa myös se, että juoksuharrastukseni vuoksi pysyn hoikkana vaikka söisin mitä.

Vierailija
18/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksijat ei edes pistä silmään koska juoksijan vartalo on ruma. Nälkiintyneitä rimppakinttuja luut törröttäen niin miehet kuin naisetkin. Eihän sellaista edes halua huomata.

Vierailija
19/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tunnustan katsovani vähän kateellisena, kun joku juoksee oikein timminä ja hyväkuntoisena mun ohi. Tykkään liikunnasta itsekin, käyn salilla ja satunnaisemmin hölkkäämässäkin. MUTTA pysyn näemmä persevänä ja reitevänä, vaikka tekisin mitä... näin on ollut aina, vaikka liikuin ennen lapsia n. 10h/vko. Silloin tosin oli enempi lihaksia kuin fläsää....

Kiva, että joillakin liikuntaa saa oikeasti paikat timmeiksi! Minua ei taida auttaa muu kuin kirurgin veitsi tai nälkäkuuri...

terveisin BMI 23:n päärynävartalo

Vierailija
20/25 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mietin, etta kai alue on sitten tarpeeksi turvallinen ja sen jalkeen ihailen, kuinka jollakin riittaa energiaa ja virtaa viela juoksemiseenkin.

En tunne kateutta. Suomessa juoksin itsekin ja pidin kehon timmina, taalla pysyttelen suosiolla sisatiloissa ja joskus karautan autolla vartioituun kauppakeskukseen. Kunhan kulkutaudit menee ohi, voisin alkaa kaymaan kuntosalilla.