Ihanaa, ilma viilenee=)
Kommentit (22)
Saa taas mukavasti petivaatteet ym. raikkaaksi siivouksen yhteydessä :)
aiemmin on merituuli vilvoittanut, jopa liikaakin:-)
täällä Suomessa? Eikö se pimeyden, kylmyyden ja rännän määrä teille riitä?
Tykkään minäkin talvella n.-5-10 asteen pakkasista, silti en kaipaa -35 asteen pakkasta.
Haluan helteen kestävän elokuun loppuun asti, lämmin on ihanaa!
Ja täällä meillä päin ei ole edes ollut kuin pari päivää lämmintä, muina päivinä on satanutkin tai tuuli ollut tosi viileä
Musta paras lämpötila on +35 paikkeilla, nää Suomen kesät ovat liian lyhyitä ja viileitä!!
odotan että hieman viilenisi....en jaksa tätä olotilaa...huono olo ( joo olen ollut varjossa ja juonut riittävästi) voimattomuus.. ja jatkuva hikoilu... en ole mikää helle ihminen, toisaalta en kyllä kannata mitään +10 asteen kesäsäitä...
kyllä talvessä ja pakkasissakin on sitä jotakin..
alkaa,ensin ollaan monta viikkoa hikoiltu töisä :(
Meillä on kotona aina viileää. Ikkunat pidetään vaan visusti kiinni jos on liian kuumaa. Ja ulkona on kiva olla kun on helle.
Ensi viikolla lähdetään Ruotsiin kylään ja nyt siellä on 30 asteen helle. Ensi viikolle näyttää jatkuvaa sadetta ja 14 astetta. Onpa tosi kiva!!! Prkele:-(
miks tää suomen kesä on niin skitsofreeninen? Joko hellettä tai sitten samanlaista sadetta ja lämpötila sama kuin joulukuussa. Miksei voi olla sellaista normaalia kesäsäätä tyyliin 17-22 astetta ja pilvipouta???
alkaa,ensin ollaan monta viikkoa hikoiltu töisä :(
Vaikka on niin kuumaa, että öisin on vaikeaa nukkua mä RAKASTAN näin lämmintä säätä silti. Tämä on paras säätila koko vuodenaikana. Kaikkina muina vuodenaikoina on tuskallista kun on aina liian kylmää. Nyt vihdoinkin tarkenee ulkoillakin jopa.
Inhoan hellettä! Hyi! Tulis vaan jo viileemmät ilmat niin jaksais paremmin nauttia kesästä!
Sitä on kuitenkin niin vähän aikaa Suomessa, etten valita yhdestäkään päivästä. Ja kotona tosiaan 29 astetta lämmintä sisällä.
Sadekin on kivempi kuin helle. Paras on sellainen peruspilvinen kesäpäivä. Suomessa tuntee olevansa ihan friikki kun ei tykkää auringonpaisteesta =D
Ihanaa kun viilenee. Helteitä ei tarvi enää tulla.
Inhoan helteitä, olen syksyn lapsi.
Sellainen +20 maksimissaan on mulle ideaali kesälämpötila.
tosin jo perjantaina mutta kyllä ottaa aivoon kun katsoo noita säätiedotuksia.
Saa nähä minkälainen loma on edessä kun olis tarkotus että lapset pääsis uimaankin...
Ensi viikolla lähdetään Ruotsiin kylään ja nyt siellä on 30 asteen helle. Ensi viikolle näyttää jatkuvaa sadetta ja 14 astetta. Onpa tosi kiva!!! Prkele:-(
odotan sadetta;)