Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisin lastenhoitajallemme kiitokseksi kuluneista vuosista?

Vierailija
01.07.2009 |

Lapsemme ovat ensi viikolla viimeistä päivää hoitajallaan. Haluaisin antaa hänelle kiitokseksi jonkun lahjan, mielellään sellaisen josta jää muisto. Hinnaltaan 60-80 euroa. Onko hyviä ehdotuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotain käytännöllistä ja laadukasta. Esim. Iittalan viinilasit, Arabian sarjaa jota kerään tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakoruista tulee ainakin itselläni mieleen vähän vanhempi nainen. Ehkä joku riipus olisi useammalle sopiva? Toki itse tunnet lastenhoitajasi paremmin, eli jos tuntuu siltä, että hän tykkäisi, niin sitten kuulostaa hyvältä!

Vierailija
4/6 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea keksiä mitään. Loppujen lopuksi en kuitenkaan tunne hänen henkilökohtaisia mieltymyksiään.

Ap

Vierailija
5/6 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ihan vaan rohkeesti lähimpään tavarataloon (stocka/sokos/anttila) tai kirjakauppaan ja saa itse valita itsellensä jotain. Toiset ei yhtään arvosta kalevala-koruja, mutta jos hoitajalla niitä olet nähnyt niin siten varmasti tykkää.

Vierailija
6/6 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostimme veljeni kanssa äidille hierontalahjakortin synttärilahjaksi, 3x45 min ja maksoi 75 euroa. Tykkäsi tosi paljon ja itse tykkäisin muuten myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän