Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja miten sait tietää seksistä?

Vierailija
01.07.2009 |

Itse muistan tietäneeni siitä jo tarhassa, tiesin myös ehkäisyvälineistä. En muista mistä olin oppinut, varmaan tarhakavereilta. Muistan kun tarhan patjahuoneessa "nussittiin", oli kyllä vaatteet päällä :D

Oikeasti aloitin seksielämän vasta 17-vuotiaana pitkäaikaisen poikakaverin kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista aikaa milloin EN olisi tiennyt!

Vierailija
2/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin 11- vuotiaana pelkäsin, että vahtimieni lasten isä käyttää lapsia hyväkseen (tuskin käytti, olin vain vainoharhainen) joten kai minä sitten siihen mennessä olin jotain seksistä oppinut. Itse harrastin vasta 23- vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologiaa. Kotona ei kerrottu mitään (puhuttiin että lapset tuo haikara) ja tv:n kanava vaihdettiin heti jos tuli edes pussaamista.

Vierailija
4/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi mika menee minne ja en uskonut. aivan hullu ajatus mielestani. varmistin sitten aidilta, valitettavasti julkisella paikalla. muistan vielakin aitini oli tosi nolo ja myonteli vaan ja yritti saada minut hiljaiseksi.

Vierailija
5/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkasti ikää, mutta koulusta käytiin hammashoitolassa, jossa oli odotustilassa kuvakirja, jossa selitettiin sukupuoliasioita. Se olikin ainut ilo hammaslääkärikäynneissä, kaikki aina selasi sitä kirjaa. Olin siinä koulussa 1-3 luokat. Kotona meillä ei todellakaan puhuttu mitään seksistä.

Vierailija
6/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Se olikin ainut ilo hammaslääkärikäynneissä, kaikki aina selasi sitä kirjaa. Olin siinä koulussa 1-3 luokat. Kotona meillä ei todellakaan puhuttu mitään seksistä.

Mä muistan kanssa, kun kirjastotunneilla mentiin koulun vieressä olevaan kirjastoon ja sit piti aina kaivaa hyllystä se vauvantekokirja, missä oli sukupuolivärkit ja muut. Puoli luokkaa sit kihisi sen kirjan ympärillä ja opettaa hermostui ja käski alkaa etsimään niitä lainattavia kirjoja :)

Olin varmaan 6-7-vuotias, kun naapurin lapset kertoivat seksistä ja lasten tekemisestä. Muistan vielä paikankin, missä se tapahtui.

Vierailija
7/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulin isosiskoltani joka oli kuullut vanhemmalta kaveriltaan. Sisko kertoi mulle että arvaa miten lapsia tehdään...pippeli työnnetään pimppiin...ja mä olin ihan että eikä, ei voi olla totta. Ja sitten unohdin asian vuosiksi.

Vierailija
8/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siinä voinut olla huomaamatta....

Vierailija
9/9 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit kertoivat. Olin aika järkyttynyt... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän